Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fedtfingre på fotografier
Fra : Sebastian Zamorski

Dato : 23-03-03 17:01

Er der nogen som kender til en metode som fjerner fedtfingre på den mest
hensigtsmæssige måde. Jeg tænker på papirbilleder...

Fra : *trads*

Dato : 23-03-03 17:29

fingeraftryk er ikke til af fjerne....
print eller fremkald igen

Fra : 2rb1

Dato : 23-03-03 18:19

En tør fnugfri klud tager næsten alt, medmindre fedtet har sat på
fotografierne i meget lang tid.

2rb1

Fra : JLA

Dato : 23-03-03 21:08

Hej

Jeg har med held fået både fedt og flueklatter af fotos, ved at lave noget
håndlunt vand og så ligge billedet der i, når det har lagt et halvt min. så
"gnuppe" ganske forsigtigt på billedet, afskyl billedet under rindende vand
og stil det til tørring, alt dette gælder selvfølgelig kun rigtige fotos med
plastbelægning, HUSK at fotos er fremkaldt i væsker.

Jens Jørgen