Flycamping ?
Fra : Niels Frahm

Dato : 23-03-03 16:47

Hej vi er en familie på 5 der gerne vil på flycamping i Grækenland her
til sommer - hvor / hvem her sådanne rejser - eller er her nogle der
har erfaringer hermed

mvh
Niels

Fra : Clausen

Dato : 23-03-03 17:58

Sunny Tours har sådanne ture.

mvh.
Noy.

Fra : Chris Jarvis

Dato : 23-03-03 23:56

Hvad er 'flycamping'?

Vh. Chris Jarvis.

Fra : Søren Blom

Dato : 24-03-03 00:38

"Chris Jarvis" <chris.jarvis@mail.dk> skrev
> Hvad er 'flycamping'?

Det vil sige at man flyver til sit bestemmelsessted og holder ferien på
campingplads istedet for at bo på hotel, gå til grisefester osv., andet er
der ikke i det.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Andersen

Dato : 24-03-03 09:24

"Chris Jarvis" <chris.jarvis@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er 'flycamping'?

Man flyver rundt i sin private DC-10 og lander på
en flyveplads der hvor man nu vil være og slår
sit medbragte telt op på de ledige grønne arealer
der er mellem banerne. Eneste minus er at man
kun må bruge toilettet i afgangshallen og der er
sjændent badefaciliteter.

Fra : JakobN

Dato : 26-03-03 22:01

Må man tage sit eget badedyr med ?

Fra : Andersen

Dato : 26-03-03 22:32

"JakobN" <nospam@jakobn.com> skrev i en meddelelse
> Må man tage sit eget badedyr med ?

Ja da. Problemet er bare hvis de ikke har branddam
og lufthavnen ligger langt fra stranden, så er det bare
spildt ulejlighed.
Du skulle derimod prøve at grille kylling ved udblæsningen
af en jetmotor. Det tager kun ½ minut, og smager himmelsk.
(Husk asbest-grilhandske så du ikke brænder nallerne)

Fra : Jimmi W.

Dato : 24-03-03 22:36

> Hej vi er en familie på 5 der gerne vil på flycamping i Grækenland her
> til sommer - hvor / hvem her sådanne rejser - eller er her nogle der har
erfaringer hermed

På kreta, kan man selv tage telt med og slå op på stranden, hvis man tager
væk fra de mest turistet egne. Jeg har også været steder på Kreta, hvor man
kan bo i huler.

MVH
Jimmi