Bred margen og sidetal
Fra : Jan

Dato : 23-03-03 16:45

I word XP (Engelsk) har jeg nogle problemer (det har jeg i øvrigt altid med Word
I sideopsætning er siden opgivet som A4 og med default margen.
Ikke desto mindre er margen i dokumentet på ca. 5 centimeter. På linialen kan jeg se det
bemærkelsesværdige, at hvid linial med grå margen ophører flere centimeter før siden der er vist på
skærmen.

Dernæst har jeg indsat centreret sidetal i sidefoden. Det ser også fino ud på skærmen, hvor tallene
står pænt langt nede på siden. Ved udskrift risikerer jeg desværre, at sidetallet står 5 - 7 cm. fra
sidens afslutning.

Håber I forstår hvad jeg prøver at fortælle, og håber endnu mere at nogle kan hjælpe mig ud af de to
problemer.

--
MVH Jan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 23-03-03 16:56

"Jan" <jrsimons@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidens afslutning.
>
> Håber I forstår hvad jeg prøver at fortælle, og håber endnu mere at nogle

Har du set på dine printeregenskaber?

Jan

Fra : Jan

Dato : 23-03-03 17:24

(snip)
> Har du set på dine printeregenskaber?
> Jan

Hej
Ja, printeren (HP950C) er opsat til A4. Det er også kun dette ene dokument der driller mig. Alle
andre - det glemte jeg at skrive - er uden de nævnte problemer.
Mvh Jan René