Fedtebrødet Længe Leve...
Fra : Morten Holm

Dato : 23-03-03 16:27

Hej...

Tak for alle svarene.. jeg var ikke selv sikker på om de lukkede, men jeg
tog knoglen og ringede til fedtebrødet og spurgte om hvad der skete... og
hvordan det hele stod til...
Og jeg fik afvide at fedtebrødet kun havde været lukket i 6 timer på grund
af fundet af lidt hash...
Så de lukker ikke....
Jeg fik også lige nogen koncert tider:
11-04 2003 Midtnight Blues (Søren Berlev fra Gasolin på trommer)
17-05 2003 Rock for idioter med Blandt andet nogle lokalebands, og
Skousen... Mener også at Himmelvand og Midnight blues kommer...

Vi ses derude..

Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Troels

Dato : 23-03-03 16:32

> [...]
> hvordan det hele stod til...
> Og jeg fik afvide at fedtebrødet kun havde været lukket i 6 timer på grund

I kan ikke slå os ihjeeeel!

> 17-05 2003 Rock for idioter med Blandt andet nogle lokalebands, og
> Skousen... Mener også at Himmelvand og Midnight blues kommer...

Uhh..det lyder godt.

/Troels