Proma legal ... :-/
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-03-03 15:05

Jeg har hørt at der er problemer med Proma Legal udstødningen - hvad er et
man skal passe på?
Noget med nogle svejsninger der er lige spinkle nok eller hva' ?
Den koster jo kun 350,- på tilbud lige nu, så det er sgu da fristende!

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 23-03-03 19:11

hmm... en udstødning til 350..... må siges at være for billig

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-03-03 19:42

Bo Hermannsen wrote:
> hmm... en udstødning til 350..... må siges at være for billig

Hvorfor - normal pris er ~550,- men det er måske også for billigt? En
komplet udstødning til en bil kan fås til lidt over det dobbelte, så 550,-
lyder da fint i mine ører!

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 23-03-03 21:17

en udstødning til en bil koster lidt på den forkerte side af 2500

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 23-03-03 21:18

kommer selvfølgelig an på hvad bil det, samme med knallert scooter... er det
kram man køre på koster delene også

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-03-03 01:38

> [...]
>
> Hvorfor - normal pris er ~550,- men det er måske også for billigt? En
> komplet udstødning til en bil kan fås til lidt over det dobbelte, så 550,-

En original udstødning til min Rally koster over 3500.- så jeg købte en
Malossi i stedet for til 1500.-, og den er ved at ruste op efter knap 1½ år,
hvor den anden holdt godt 4 år.
Man kan købe billigt dyrt og man kan købe dyrt billigt.

Kim Larsen

P.S. Der er altid en grund til at noget er billigt.

Fra : Holger Danske

Dato : 24-03-03 07:53

Kim Larsen <mythos@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> Man kan købe billigt dyrt og man kan købe dyrt billigt.
>
> Kim Larsen
>
> P.S. Der er altid en grund til at noget er billigt.

Men der er ikke altid en grund til at noget er hammerdyrt
(Sorry)

H.D.
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-03-03 09:44

"Holger Danske" <holger_danske@msn.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> -- Kun døde fisk flyder med strømmen --
> -- Skønhed afhænger af øjnene der ser --
> -- Cum insantientibus fuere necesse est --

Du behøver ikke at undskylde, for jeg holder med dig i det, men man skal nu
passe på med det der er billigt, selv om man KAN være heldig.

Kim Larsen

Fra : Holger Danske

Dato : 24-03-03 10:14

> Du behøver ikke at undskylde, for jeg holder med dig i det, men man
> skal nu passe på med det der er billigt, selv om man KAN være heldig.

Ja, men ikke så tit, personlig erfaring med T-Hansen dele, så vi er helt
enige !

H.D.