Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mangeler baggrundsbilleder...
Fra : Rune Feldt-Rasmussen

Dato : 23-03-03 14:14

Hej NG
Jeg står desperat og mangler baggrunde til en af de her rædderlige
polterabend kalendere.
Jeg mangler:
- Et sne/sne-bjerglandskab til et skiferiemotiv,
- En fyrværkerihimmel til et nytårsbillede,
- Noget julekalenderagtigt til decemberbilledet.
Ideen er så at den frilagte stakkel skal lægges ind i PS, dette skyldes
udelukkende mangel på locations (eller fantasi), da billederne blev skudt.
Baggrundene skal kunne holde til 18x24 tryk i 300 dpi, og skal være i
farver.
Håber der er nogen der ligger inde med links - eller billeder, de vil "låne"
mig?!
Nyd det gode vejr,
Rune Feldt-Rasmussen,
Århus

Fra : Lars [8210]

Dato : 23-03-03 14:28

Rune Feldt-Rasmussen wrote:
> [...]
18x24 tryk i
> 300 dpi, og skal være i farver.
> Håber der er nogen der ligger inde med links - eller

Hej Rune

Søg her:

http://www.ecarboot.net/photolibrary/display.asp

De er copyright free!

eller her

http://www.freefoto.com/

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Rune Feldt-Rasmussen

Dato : 24-03-03 03:41

> Hej Rune
>
> Søg her:
>
> http://www.ecarboot.net/photolibrary/display.asp
>
> De er copyright free!
>

> eller her
>
> http://www.freefoto.com/
>

> --
> Med venlig hilsen / Gruß
>
> Lars

Tak for det - og tak for, at du ikke linkede til Ebbesen!!
Rune

Fra : Lars [8210]

Dato : 24-03-03 07:09

Rune Feldt-Rasmussen wrote:

> Tak for det - og tak for, at du ikke linkede til Ebbesen!!
> Rune

Hej Rune - Hvem er Ebbesen? :))

( Jeg har ikke set ham siden mit kill-filter blev optimeret)
;)))

Og så tror Ebberbøv også at han skal skore kassen på i
alderhøjest middelmådige billeder.

Når man nu kan få copyright-free fotos i god kvalitet - hvem
har så brug for sådan en

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 24-03-03 09:41

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> Og så tror Ebberbøv også at han skal skore kassen på i
> alderhøjest middelmådige billeder.

2 kr i spadekassen, for at fornærmefolk...*S*
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97