S.. og for f..... da også
Fra : J. Ewerty K.

Dato : 19-03-01 23:51

Hej Alle i "glade" mc'ister

NU er det S.. da bare for meget med det vejr
cyklen er klargjort fra ende til anden, dragten
er "malet" behandlet som en barnenumse OG
så kommer der snestorm små 14 dage før
bakkeåbningen HELT ÆRLIGT %&=¤#"¤%¤%¤?!¤&
puuuuha det var dejligt at komme af med noget af
arrigskaben *GGGGGG*
På snarlig gensyn
JEK
Kawasaki ER-5

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 20-03-01 18:28

"J. Ewerty K." <jek@city.dk> skrev > NU er det S.. da bare for meget med
det vejr
> cyklen er klargjort fra ende til anden, dragten
> er "malet" behandlet som en barnenumse OG
> så kommer der snestorm små 14 dage før
> bakkeåbningen HELT ÆRLIGT %&=¤#"¤%¤%¤?!¤&

Så kan jeg med glæde informere dig og andre om, at der muligvis
falder sne igen på lørdag. Jeg har efterhånden indstillet mig på, at der
ikke bliver nogen bakkeåbning i år for mit vedkommende

--
Susanne

Fra : Brian Luckow

Dato : 21-03-01 12:45

> Så kan jeg med glæde informere dig og andre om, at der muligvis
> falder sne igen på lørdag. Jeg har efterhånden indstillet mig på, at der
> ikke bliver nogen bakkeåbning i år for mit vedkommende

Ja, det samme her, nu kan man kun håbe på et mirakel, hvis der stadig skal
være en bakkeåbning. :( Nå, men så må man lave sin egen private åbning
senere, når det er blevet bedre vejr...

På vej hjem i nat, på Sjællandsbroen, så jeg en efterladt ensom og
forfrossen sort/rød GSX-R 400, det var vel ikke din, Susanne?

Brian Luckow

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 21-03-01 14:35

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> skrev i en meddelelse >
> På vej hjem i nat, på Sjællandsbroen, så jeg en efterladt ensom og
> forfrossen sort/rød GSX-R 400, det var vel ikke din, Susanne?

Nej, det ville være synd for den. Min står stadig i vinterhi.

Susanne