Kawasaki ZZR 1100 Gearkasse problemer
Fra : Per Braad

Dato : 23-03-03 10:35

Hej
Jeg har købt en Kawasaki ZZR 1100 årg 93 D model kørt 64000km, problemer med
2 og 3 gear springer ud, kan det passe at reservedele til gearkasse (
komplet 1 2 3 4 5 6 gear + skifteGaffel 3 stk skal koste 11.500 kr kun for
Reservedele + isætning ( Tyveri )
mvh Gas on.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-03-03 12:30

kan det passe at reservedele til gearkasse (
> komplet 1 2 3 4 5 6 gear + skifteGaffel 3 stk skal koste 11.500 kr kun for
> Reservedele + isætning ( Tyveri )
> mvh Gas on.

tjaaah jeg fik at vide at hvert gear til min XJ600s kostede 1500,-, da jeg
skulle skifte leje i gearkassen på den, gearene fejlede så heldigvis ikke
noget.

Hvad med en afgiftsfri eller en ny motor istedet ?

mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96

Fra : Armand

Dato : 23-03-03 18:17

Thomas Jensen <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en
> kan det passe at reservedele til gearkasse (
> >
> ..................Hvad med en afgiftsfri eller en ny motor istedet ?

Jup!
Indkøb af en brugt motor i tyskland, hhv. en tysk model (ringe mer-pris for
den komplette cykel i forhold til motoren alene) er sagen når det kommer til
dyrere rep.'s på motoren!

Link-tip:
www.mobile.de.

--
Armand

Fra : Mads Lund

Dato : 24-03-03 09:46

> [...]
> 2 og 3 gear springer ud, kan det passe at reservedele til gearkasse (
> komplet 1 2 3 4 5 6 gear + skifteGaffel 3 stk skal koste 11.500 kr kun for

Tjo det kan det vel. En brugt gearkasse koster typisk 4-6 kilo og en komplet
motor omkring 12

check www.ebaymotors.de

Mads Lund
Ninja9RT