SMS til alle i telefonbogen
Fra : Kenny Jensen

Dato : 23-03-03 10:20

Er det muligt at sende en sms til alle i min telefonb evt. via Nokia PC
Suite.
I Nokia Phone Editor 4.3 er det muligt at skrive en besked og vælge hvem jeg
vil sende til.
Men beskeden bliver ikke sendt, den ligger sig bare i udbakke og kan ikke
umiddelbart overføres til telefonen.
Hvordan sender jeg en sms til mange uden at gøre alt for meget, det er
nemlige kun en enkelt besked der skal ud.

8310, TDC, XP

Mvh
Kenny

Fra : Michael

Dato : 24-03-03 16:34

Jeg kan sagtens sende samme besked til dem jeg vil fra min telefonbog i
Phone editor. Skriver besked og dobbeltklikker på de navne som skal have den
og så send. Derefter ryger de i udbakke og lige så stille bliver de sendt en
efter én! Håber dette hjælper ellers så skriv.
Michael

Fra : Kenny Jensen

Dato : 24-03-03 17:19

"Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> efter én! Håber dette hjælper ellers så skriv.

Den har nu ligget i en lille halv time tilsluttet den infrarøde på min
bærbar.
Status er bare "venter" og jeg kan se på både PC og telefon at der er
forbindelse.

Kenny