Jubiii
Fra : m.grewy

Dato : 23-03-03 08:28

Nu er der så mange der har blæret sig med at de ha været ude at køre i år,
så nu vil jeg altså være med :)
Igår lørdag fik jeg squ min startet op igen og det var skønt.
man må jo sige at Finn Villadsen har gjort det igen 110 hk på hjulet på en
CBR 600 F4 :)
Og inden der er nogen der spørger så ja mit andet gear virker :)
Vi ses til bakkeåbning og over ved ATC om aften.

Michael

Fra : Anders Thorup

Dato : 23-03-03 16:34

m.grewy wrote:
> [...]
> Og inden der er nogen der spørger så ja mit andet gear virker :)
> Vi ses til bakkeåbning og over ved ATC om aften.

Det var da flot, dvs. nu har du ikke længere en 5.gears F4???
øv, synes ellers lige den var så speciel skal du ikke gøre noget ved
det??

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup

Fra : Armand

Dato : 23-03-03 18:09

m.grewy <grewy@mc-chaufforerne.> skrev i en

> ............Vi ses til bakkeåbning og over ved ATC om aften.

Var det så ikke noget at se at få dig meldt til ??

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 23-03-03 22:43

Armand wrote:
> m.grewy <grewy@mc-chaufforerne.> skrev i en
>>

> Var det så ikke noget at se at få dig meldt til ??

Det gjorde jeg fredag ude på tavlen og Morten Dahl skal også med på hans
egen, vi har haft hans motor igang idag.
Så nu mangler hans forende næsten bare før den er køreklar.
Og til dig Armand skal du ikke snart ha samlet din færdig?.

Michael

Fra : Armand

Dato : 24-03-03 16:17

> Det gjorde jeg fredag ude på tavlen og Morten Dahl skal også med på hans
> egen, vi har haft hans motor igang idag.
> Og til dig Armand skal du ikke snart ha samlet din færdig?.

Jow jow!
Pladen er "hentet" og i aften lodder Eddike droslingen tilbage til status
quo (klarer mig herefter med en tap igennem speedo-glasset ved 170!),
hvorefter jeg kører ud og samler så småt

--
Armand.
(der endnu ikke ved om han får lov til at tage fredagen fri)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-03 21:21

m.grewy wrote:

> [...]
> Igår lørdag fik jeg squ min startet op igen og det var skønt.
> man må jo sige at Finn Villadsen har gjort det igen 110 hk på hjulet på en

Det er sgu i orden! Hmm, det er faktisk 25 mere end min Fazer lagde, men
nu var det jo også et heeelt andet rullefelt og det blev betjent af
svenskere og....

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : vmx

Dato : 23-03-03 21:20

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> m.grewy wrote:
>

> det blev betjent af
> svenskere og....

og ?? *LOL*

Robert

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-03 21:57

vmx wrote:

> og ?? *LOL*

De snakkede som var de pissefulde, men sådan skal det vist endda lyde
Det foregik forresten til Træf på Toppen

Fra : vmx

Dato : 23-03-03 22:20

> De snakkede som var de pissefulde, men sådan skal det vist endda lyde
> Det foregik forresten til Træf på Toppen

aha !
- forhåbentligt så de (i) ikke dobbelt

Rob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-03 22:47

vmx wrote:

> aha !
> - forhåbentligt så de (i) ikke dobbelt

Nej, jeg havde kun nogle få tømmermænd, for det foregik om formiddagen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-03-03 22:57

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev:

Nej, jeg havde kun nogle få
tømmermænd, for det foregik om
formiddagen
>--
>mvh Jes Vestervang
>FZS600 og MTX125R
> Få Outlook Expresss til at
>quote ordentligt:
> <http://home.in.tum.de/~jain/
> <software/oe-quotefix/>

Siden hvornår er det blevet en hindring for en svensker ?

Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-03-03 21:26

Jes Vestervang wrote:
> Det er sgu i orden! Hmm, det er faktisk 25 mere end min Fazer lagde, men
> nu var det jo også et heeelt andet rullefelt og det blev betjent af
> svenskere og....

Svenskere, de overdriver da meget sådan nogle .... ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Morten dahl

Dato : 24-03-03 09:46

"m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og inden der er nogen der spørger så ja mit andet gear virker :)
> Vi ses til bakkeåbning og over ved ATC om aften.

Jahh, og den kører rigtigt godt, specielt når man husker at putte lidt
KarbSprit i tanken.. den havde altså et mystisk hul ved 6Krpm..

Men nu til det endnu mere sensationelle (svært ord.) min kommer faktisk med
til bakkeåbning.

Som mange jo nok ved har min gixxer stået stille i 1½år grundet seriøse
økonomiske problemer.

Nu skulle den sku samles igen, og helst inden bakkeåbning. Men sædvanen tro
skulle jeg jo forværre projektet endnu mere end som så..

Så jeg besluttede mig for at CustumBuilde et kåbesæt (bare vent, i er IKKE i
tvivl om hvem jeg er til bakkeåbn.) lad os bare sige at den
farvekombination, form og følelse af dette kåbesæt er nok ikke noget
Reinhardt har tænkt sig at følge op på..

Vil jo ikke afsløre det hele, men det har involveret meget glasfiber/spartel
og lidt tigerstriber..

Samt at forøge mængden af ponyer under tanken en smule.. Så et hurtigt
motorskift (med div forhindringer) blev også planlagt.

Og igår havde Michael og jeg så efter en hård dag´s arbejde (yeah right, alt
for lidt skruen og for meget pjat,pølser og humle) fornøjelsen af at starte
dyret op, og hvilken lyd.. nej for faen det var rart..

Så vi ses til Bakkeåbn og ude ved ATC..

-
Morten Dahl
Gixxer ???, aka PlysDyret..