Ny (Gammel) Cykel Hurraaahh
Fra : Livetslys

Dato : 23-03-03 03:47

Vil altså lige Juble lidt, inden det måske er for sent.

Jeg har købt en yamaha R5(1973) 350ccm(med 400ccm motor).

Havde ellers regnet med at ville spare mange måneder, og købe en kæmpe fed
kværn, men da jeg først så den her, var jeg solgt.

En SÅ gammel maskine, der står som ny, både i lakering, og crom, og ikke
mindst motor(nyrenoveret), og den spinder som en lille missekat, og har ikke
den sædvanlige irriterende 2takts lyd, men lyder næsten som en rigtig mc.

Kan ikke vente med at få den smidt igenem synshallen, og få plader på, så
jeg kan komme ud og se, hvad den duer til..

Men bliver jo nødt til at uble nu, for tænk hvis den slet ikke lever op til
mine forventninger...

Det eneste minus jeg allerede har fundet, er at den er meget lille i
stellet, og da hverken jeg eller lillemor ligefrem er letvægtere, kan det
hurtigt give problemer, for slet ike at tale om, at der ikke er meget plads
til bagage, men flot det er den, så jeg glæder mig *SS*

Eddiboy

Fra : Hekto

Dato : 23-03-03 07:17

In article <3e7d201c$0$254$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Livetslys
says...
> Jeg har købt en yamaha R5(1973) 350ccm(med 400ccm motor).

En R5 er også een af de smukkeste motorcykler der har været designet!
Den er en klassiker!

T'løkke!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 Til Salg!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-03-03 09:05

"Livetslys" <livetslys@esenet.dk> skrev i en

> Jeg har købt en yamaha R5(1973) 350ccm(med 400ccm motor).

Tillykke.

Hvor er billederne af den ?

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 58 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : vmx

Dato : 23-03-03 09:24

"D@n Dethlefsen" <sotaFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Livetslys" <livetslys@esenet.dk> skrev i en

> Tillykke.
>
> Hvor er billederne af den ?

her:

Alle modeller ( næsten ) :
http://www.yamaha-motor.com/products/mcy/epic/epic_home.html

rd 350 1973 ->

http://www.yamaha-motor.com/products/mcy/epic/1973_rd350_small.html

nok om det.. vejret er super: ud !

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : Livetslys

Dato : 24-03-03 00:21

Hey guys... har ikke fået taget nogle billeder af den endnu, men tilgår så
snart jeg har dem....

Tak for tløkkerne*SS*

ses derude på vejene

Eddiboy