Dyna 2000 ignition
Fra : Carsten Howard Steff~

Dato : 23-03-03 01:08

Er der nogen som ved om et Dyna 2000 digital tændingsanlæg kan findes hos en
dansk forhandler?
Carsten

Fra : Steffler@Home

Dato : 23-03-03 16:00

"Carsten Howard Steffensen" <kejser@image.dk> wrote in message
> Er der nogen som ved om et Dyna 2000 digital tændingsanlæg kan findes hos
en
> dansk forhandler?

Jeg har et par stykker til ZXR / ZX7R på hånden hvis det var noget

Fra : Carsten Howard Steff~

Dato : 24-03-03 00:19

> Jeg har et par stykker til ZXR / ZX7R på hånden hvis det var noget
Hmm! det er til en GSXR 1100, spørgsmålet er om det er kompatibelt?
Carsten

Fra : GERT BO THORGERSEN

Dato : 24-03-03 01:11

Carsten Howard Steffensen <kejser@image.dk> skrev i en
> Er der nogen som ved om et Dyna 2000 digital tændingsanlæg kan findes hos
en
> dansk forhandler?
> Carsten

Hvorfor ikke købe den fra udlandet, det er jo oftest billigere?
Jeg har da selv siden 1968 købt mere til især motorcyklerne fra udlandet end
i Danmark, både fordi det var dele man end ikke kendte i Danmark og fordi
det var/er billigere; vi taler her om at priser kunne være op til næsten 3
gange (tunings ventilfjedre til en Honda CB750) så høje i Danmark. Jeg køber
reservedele til min BMW fra England, og da jeg boede i Danmark tog det 3 - 4
dage for at få dem efter at have faxet ordren. Og England er jo i EU så
derfor betales der engelsk moms og ikke dansk. Og f.eks. bøger er endog moms
fri i England.

Men ofte for man svar fra forhandleren i udlandet, om at de har en
forhandler i Danmark, når man skriver til dem for at få den ønskede ting.
For alligevel at få det fra udlandet sender jeg derfor penge med (incl. til
forsendelse), eller giver besked på hvor at trække beløbet,
når jeg bestiller tingen i udlandet.

Gert Thorgersen

Fra : Carsten Howard Steff~

Dato : 24-03-03 23:17

> Hvorfor ikke købe den fra udlandet, det er jo oftest billigere?
Tak for svaret Gert.
Jeg er skam vidende om at jeg kan købe alt til alle mc"er i udlandet, men
det var nu ikke det der var formålet med mit spørgsmål, men tak alligevel.
Carsten

Fra : GERT BO THORGERSEN

Dato : 25-03-03 01:30

Carsten,
Jeg kørte faktisk med en Dyna ignition på min Honda CB750 sidst i 70érne, og
den har enten været købt i USA eller England.
Jeg ledte nu i samlemapperne og fandt at det var en DYNA III fra
K.V.Products i Californien. Den kostede den gang $98,50 complete.

Gert