Fedtebrødet!?
Fra : Morten Holm

Dato : 23-03-03 00:00

Hej...

Spillestedet og værtshuset Fedtebrødet i aalborg er det lukket eller får de
lov til at blive ved med at holde åbent efter der er fundet en del hash på
stedet???

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 23-03-03 11:07

Sidst jeg cyklede forbi var det da i hvert flad åbent!!

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 23-03-03 15:04

On Sun, 23 Mar 2003 11:07:10 +0100, "Jakob Strandgaard Andersen"
<jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Sidst jeg cyklede forbi var det da i hvert flad åbent!!

Og det vedbliver det nok også at være en tid endnu. Ihvertfald skal
Jerkstore spille dernede d. 28/03 - ikke fordi det har noget at gøre
med om stedet lukker eller ej, men så ved i ihvertfald det.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Troels

Dato : 23-03-03 15:12

> Og det vedbliver det nok også at være en tid endnu. Ihvertfald skal
> Jerkstore spille dernede d. 28/03 - ikke fordi det har noget at gøre
> med om stedet lukker eller ej, men så ved i ihvertfald det.

Findes der egentligt en liste over hvem der spiller der og hvornår?

Nogen der ved om de der hippie festivaller kommer igen i år?

/Troels

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 23-03-03 16:45

On Sun, 23 Mar 2003 15:11:43 +0100, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

> [...]

Jvf. By Info koster det ikk´noget at komme ind og høre Jerkstore - det
er da billigt, ikk´?

>Findes der egentligt en liste over hvem der spiller der og hvornår?

Tjaa, det er slet ikke sikkert - jeg prøvede lige en søgning på
Google. Det eneste der kom ud af det, var en lang række referencer til
opskrifter.

Men på www.by-info.dk var der gevinst - kig efter Fedtebrød i højre
frame.

>Nogen der ved om de der hippie festivaller kommer igen i år?

Well, se ovenstående link. Men de burde ihvertfald - ikke kun som en
modvægt til det der spilles andre steder, men også for at gøre
musiktilbuddet endnu mere mangfoldigt end det er i forvejen.

Fra : Troels

Dato : 23-03-03 11:44

> [...]
de
> lov til at blive ved med at holde åbent efter der er fundet en del hash på

Jeg så lederen i fjernsynet fornylig, og han sagde at de selvfølgelige ville
stoppe inden de blev lukket.

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-03 12:59

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b5k35i$fog$1@sunsite.dk...

> stoppe inden de blev lukket.
_________

Øhhhhh.... Stoppe - lukke - Den tager vi liiiiige een gang til " > stoppe
inden de blev lukket <.

Fra : Troels

Dato : 23-03-03 13:24

> _________
>
> Øhhhhh.... Stoppe - lukke - Den tager vi liiiiige een gang til " > stoppe
> inden de blev lukket <.

Nu skal jeg klarer dig det Åge. Se hele teksten så sådan her ud:

> [...]
> stedet???

Jeg så lederen i fjernsynet fornylig, og han sagde at de selvfølgelige ville

Ordet stoppe gik på hashrygningen (fjolletobak hed det vist i 70'erne hvis
det hjælper dig lidt på sporet).
Ordet lukke gik selve stedet Fedtebrødet, som er et
værtshus/værested/spillested, det har slet ikke noget med værken fedt eller
brød at gøre.

Er du med nu? Ellers kan jo godt skærer det mere ud i pap.

/Troels