Oscar show ting
Fra : Anders Houmark

Dato : 23-03-03 00:01

buuuuuuhuuuuuuuuuu gæt hvem der ikke kan se oscar uddelingen i år... Sikke
noget bæ at de rykker det over på DR2.. Hvorfor mon ikke køre det samtidig
på DR1? De sender jo alligevel intet der om natten :(

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : CybaMerc

Dato : 23-03-03 13:15

A long time ago in a galaxy far, far away....
Anders Houmark wrote:

[snip]

>Hvorfor mon ikke køre det samtidig på DR1? De sender jo alligevel intet der om natten :(

Ja... det er skod. Heldigvis sender svensk TV2 Oscar-showet fra kl. 2.
Desværre har de tre kommentatorer på... det giver mig bange anelser.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-03-03 13:24

Er der ikke flere billetter til biffen?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-03-03 13:48

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Den kan jeg desværre (heller) ikke tage..

> Er der ikke flere billetter til biffen?

Scala-Svendborg har desværre ikke et sådant arrangement.. Jeg tror heller
ikke byen er stor nok til dette..

Der skulle tilfældigvis ikke være en omkring Svendborg området som skal se
oscar show i nat?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 23-03-03 14:21

Hvis du spørger nu er der nok ikke flere billetter tilbage, men hvis du er
fræk nok (og nørd nok) så møder du op ved en af de biografer der holder
Oscar-nat....... På det tidspunkt kan du være heldig at få en billet da de
bestilte billetter først skal hentes senest en halv time inden!!!!????!!!
(det var i hvert fald hvad jeg fik oplyst da jeg bestilte mine (som dog er
hentet .... Der kunne jo være en chance...

/Rasmus

Fra : CybaMerc

Dato : 23-03-03 16:42

Morten Bowman Hansen wrote:

>Er der ikke flere billetter til biffen?

Hvorfor betale penge for noget, som bør være gratis og frit
tilgængeligt for alle? Personligt synes jeg heller ikke, at det er et
arrangement, der egner sig til at blive set i en biograf.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-03-03 16:40

CybaMerc wrote:
> [...]
> tilgængeligt for alle? Personligt synes jeg heller ikke, at det er et
> arrangement, der egner sig til at blive set i en biograf.

Nu da der ikke længere er "Red Carpet" intro burde billetprisen vel
egenlig blive sat ned da forestillingen nu kun tager tre timers tid
eller sådan noget.

Tenz.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-03-03 16:53

On Sun, 23 Mar 2003 16:39:30 +0100, Tenzel Kim
<tenzel_kim@hotmail.com> wrote:

>Nu da der ikke længere er "Red Carpet" intro burde billetprisen vel
>egenlig blive sat ned da forestillingen nu kun tager tre timers tid
>eller sådan noget.

Sikker? Plejer det at tage 3-4 timer at få folk ind?
Damn jeg må have haft absencer de andre år.
Men vi skal jo heldigvis se Chicago først

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-03-03 17:42

Morten Bowman Hansen wrote:
> Sikker? Plejer det at tage 3-4 timer at få folk ind?
> Damn jeg må have haft absencer de andre år.
> Men vi skal jo heldigvis se Chicago først

Nej, selve introen på the Red Carpet tager vist kun omkring en times tid
eller sådan noget men det gør jo hele oplevelsen så meget kortere. Gad
vide hvad de vil gøre i biografen hvis de havde planer om at sende fra
the Red Carpet efter Chicago. De kan jo ikke rigtigt bare vise en times
sort skærm istedet.

Tenz.

Fra : Torben Simonsen

Dato : 23-03-03 17:55

Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> writes:

> [...]
> kortere. Gad vide hvad de vil gøre i biografen hvis de havde planer om
> at sende fra the Red Carpet efter Chicago. De kan jo ikke rigtigt bare

Det har hele tiden først været planen, at vi skulle gå med på
live-tv-signalet fra kl. 02:30. Red Carpet-halløjet skulle vist
være blevet vist (i sammendrag?) fra kl. 02:00 til 02:30.

Den tidsplan, jeg regner med at skulle køre efter (i Bio 5 i Aalborg),
ser nogenlunde således ud:

00:00: Kort DVD-intro fra Søren Høy
Derefter kort velkomst fra lokal biografchef.
Derefter køres Chicago.
Derefter kaffepause.
02:30: Live-sending fra Kodak Theatre.
06:30: Morgenmad.

--
-- Torben.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-03-03 17:56

On Sun, 23 Mar 2003 17:41:59 +0100, Tenzel Kim
> [...]

>vide hvad de vil gøre i biografen hvis de havde planer om at sende fra
>the Red Carpet efter Chicago. De kan jo ikke rigtigt bare vise en times

Jeg troede De ville starte med Chicago kl. 23.59 og derefter gå til
Oscar?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-03-03 18:56

Morten Bowman Hansen wrote:
> Jeg troede De ville starte med Chicago kl. 23.59 og derefter gå til
> Oscar?

Det kan meget vel tænkes. Jeg troede bare de også ville vise stjernerne
ankomme, men har ikke sat mig særlig meget ind i det da jeg allerede har
set Chicago og egentlig syntes at dette års Oscar lader til at blive et
af de svageste længe (sådan rent filmmæssigt)

Tenz.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-03-03 19:17

On Sun, 23 Mar 2003 18:56:02 +0100, Tenzel Kim
> [...]

>set Chicago og egentlig syntes at dette års Oscar lader til at blive et
>af de svageste længe (sådan rent filmmæssigt)

Jeg synes ellers der er film nok i år!
(se tråd om BAFTA)
Men de amerikanske nomineringer er ikke noget at råbe hurra for.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-03-03 15:18

CybaMerc wrote:
> [...]
>

> Ja... det er skod. Heldigvis sender svensk TV2 Oscar-showet fra kl. 2.
> Desværre har de tre kommentatorer på... det giver mig bange anelser.

Det var der også sidste år. De tre kommentatorer sad allesammen i
studiet hjemme i Sverige og i reklamepauserne stillede de tilbage til
studiet hvor de så diskuterede de priser der netop var blevet uddelt.
Ganske godt format for showet og en hel del mere professionelt end Palle
Strøms rablen.

Tenz.

Fra : CybaMerc

Dato : 23-03-03 16:48

Tenzel Kim wrote:

>Det var der også sidste år.

Jeg mente ellers, at TV4 sendte showet sidste år, hvor TV2 jo også
havde rettighederne; men SVTs hjemmeside giver dig ret, så det må jo
næsten være mig, der tager fejl :P

[snip]

>Ganske godt format for showet og en hel del mere professionelt end Palle
>Strøms rablen.

Det lyder jo lovende.