Autostart....
Fra : Jesper

Dato : 22-03-03 19:48

Hej NG

Sønnike sidder og spiller på en hjemmeside.
Der er en knap han skal trykke på med venstre museknap.

Er der ikke en måde hvorpå man kan sætte musemarkøren et bestemt sted på
skærmen,
og udføre dette tryk automatisk i vb? Noget som sendkeys....

Resultatet bliver så til en slags AUTOFIRE....

Jesper....

Fra : -{ Rene Brehmer }-

Dato : 22-03-03 21:26

On Sat, 22 Mar 2003 19:47:53 +0100, Jesper wrote in
dk.edb.programmering.basic.visual-basic about "Autostart...." what the
universal translator turned into this:

> [...]
>skærmen,
>og udføre dette tryk automatisk i vb? Noget som sendkeys....
>
>Resultatet bliver så til en slags AUTOFIRE....

For det første er bot'ing af spilsider sjældent tilladt, for det andet kan
du ikke være 100 på at knappen sidder det samme sted hver gang.

Men de ureglementerede spilbots jeg har været med til at udvikle tidligere
til den slags, parser websiten, finder input-formularerne (deriblandt
knapper), og sender så data til serveren som var knappen blevet trykket.

Men hvor nemt det er at lave i VB aner jeg ikke ... kender ikke dens
web-interface.

Rene

--
Rene Brehmer

This message was written on 100% recycled spam.

Come see! My brand new site is now online!
http://www.metalbunny.net

Fra : Jesper

Dato : 22-03-03 22:19

Har fundet SetCursorPos og GetCurserPos, men kan ikke finde noget til at
lave et tryk på musetasten....

Jesper....