spille battlefield 1942 over internettet
Fra : shs

Dato : 22-03-03 18:03

hvordan spiller man battlefield 1942 over internettet

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-03-03 18:21

"shs" <silvermand@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan spiller man battlefield 1942 over internettet

Kig i manualen. Hvis det stadig ikke virker, så skriv hvad der sker.

- Martin

Fra : shs

Dato : 22-03-03 19:19

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> "shs" <silvermand@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kig i manualen. Hvis det stadig ikke virker, så skriv hvad der sker.
>
> - Martin

ingen info!? i manualen

Fra : klander

Dato : 22-03-03 19:39

> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> ingen info!? i manualen
>
> Du starter spillet op , vælger multiplayer, internet osv .
Men det virker kun hvis du et original spil
Kurt

Fra : MaRk

Dato : 23-03-03 12:40

> Men det virker kun hvis du et original spil

eller du ikke har cracket det med en nocd....

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 23-03-03 18:06

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse

> eller du ikke har cracket det med en nocd....

Må jeg lige moderere her: Et originalt spil med No-CD virker fint til spil
på internet.

Og det ved jeg fordi det er det jeg kører med selv..

Venlig hilsen
Henrik