Kairo aka Pulse på DVD?
Fra : Morbid Angel

Dato : 22-03-03 17:00

Jeg leder efter den japanske horrorfilm Kairo aka Pulse på DVD?
Findes den i EU på dvd evt. import?
Med engelske undertekster da mit japanske er lidt rustent =)~

http://us.imdb.com/Title?0286751

mvh

MA

Fra : Emil Rune

Dato : 22-03-03 18:40

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message

> Jeg leder efter den japanske horrorfilm Kairo aka Pulse på DVD?
> Findes den i EU på dvd evt. import?
> Med engelske undertekster da mit japanske er lidt rustent =)~
>
> http://us.imdb.com/Title?0286751

Den er svjv ikke ude i region2. Jeg har region3 (Hong Kong) udgivelsen (købt
i Laserdisken, men kan også fås på nettet), som er den bedste af udgaverne,
da den har både 5.1 lydspor og engelske undertekster. Filmen som sådan kan
også klart anbefales, den er dejlig creepy (men det ved du sikkert allerede
siden du spørger til den ;)

Venlig hilsen
Emil

Fra : Morbid Angel

Dato : 22-03-03 18:53

On Sat, 22 Mar 2003 18:40:20 +0100, "Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>også klart anbefales, den er dejlig creepy (men det ved du sikkert allerede

tak for at du nævnte laserdisken jeg havde helt glemt at kigge der og
nu fandt jeg også flere asiatiske titler jeg mangler. =)

mvh

MA

Fra : Geir Friestad

Dato : 22-03-03 18:56

| Den er svjv ikke ude i region2.

Den japanske DVDen er region 2. Og den har engelsk tekst.
http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KWDV-12

--
Geir Friestad || geir@portman.org || www.portman.org
"Somewhere in Texas, a village is missing its idiot."

Fra : Emil Rune

Dato : 22-03-03 21:13

"Geir Friestad" <geir@portman.org> wrote in message

> Den japanske DVDen er region 2. Og den har engelsk tekst.
> http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KWDV-12

Den er tilgengæld hundedyr, og har kun almindelig 2-kanals stereomix

Hilsen
Emil

Fra : Henrik Rytter

Dato : 23-03-03 10:11

In article <slrnb7p8tu.qdk.geir@aerith.portman.org>, Geir Friestad
<geir@portman.org> wrote:

> Den japanske DVDen er region 2. Og den har engelsk tekst.
> http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KWDV-12

Jeg mener den japanske region 2 DVD har fået et par hårde ord med på
vejen pga billedkvaliteten. Så gå efter den udmærkede Hong
Kong-udgivelse.

mvh
Henrik