Sæde til VZ800
Fra : Mads Milter

Dato : 19-03-01 22:47

Hej NG.

-Først tak til HL, som svarede på mit tidligere indlæg, men jeg laver en ny
tråd, da emnet nu er mere specifikt.

Efter flere anbefalinger, samt egne (få) erfarringer, er jeg begyndt at
kigge mig om efter et nyt sæde.
Jeg har kigget her: http://www.corbin.com/suzuki/mmenu.html
Men da jeg er ret kræsen, har jeg ikke lige fundet det jeg leder efter.
Kritterie nr. 1 for mit kommende sæde er, at der ingen nitter eller
læderfrynser er
Stinger sædet er jeg ikke specielt vild med udseendet af.
Jeg har så kigget på et "Wide Vintage Style"
http://www.mustangseats.com/marauder.htm hvor der ser ud til, at jeg godt
kan fjerne bagsædet, så min fine bagskærm kommer frem i lyset.
Men er der nogen der har prøvet dette sæde? Er det godt at sidde på i flere
timer?
Som noget helt tredje har jeg set et "Gel Seat"...det lyder lidt underligt,
og det første jeg tænker på, er et sæde fyldt med silikone eller lign.
http://www.pikecosuzuki.com/html/marauderp5.htm
Kender nogen noget til dette?

Hvis nogen har nogle helt fjerde forslag er jeg meget lydhør, da jeg vil
være helt sikker på, at jeg købe det helt rigtige til mig

MVH Mads Milter
mads@milter.dk
VZ800 Marauder

Fra : HL

Dato : 20-03-01 07:15

Hej Mads

Jeg har hørt at Corbin sædet har den bedste comfort Det er det sæde jeg vil købe hvis jeg havde "tid" til det.

Prøv at skrive i SCCD forum der er mange Maraudere der har fået nyt sæde

http://.www.suzuki-chopper.dk/forum/

Hilsen

Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Barfod

Dato : 20-03-01 09:51

"Mads Milter" <mads@milter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
underligt,
> og det første jeg tænker på, er et sæde fyldt med silikone eller lign.

Tja, jeg har selv hørt om det på min GSX750-mailingliste, og det _er_
vistnok noget silikone-noget. Eller noget, der minder om. Fordelen ved den
slags sæder skulle især være, at man ikke bliver nær så øm i bagen efter
flere timers touring. Så det er der nogen af os, der godt kunne tænke os at
høre lidt mere om!

--
Jakob (med abstinenser)
GSX750FN (forårsklar)

Fra : J@n DOSd@l

Dato : 20-03-01 11:35

Hej Mads
Jeg ved at der i SCCD er flere medlemmer der har skiftet mellem flere
forskellige sæder, du kan evt. spørge i deres forum på adressen
www.suzuki-chopper.dk/forum de plejer at være villige til at dele ud af
deres erfaringer og de har temmelig mange medlemmer over hele landet, så de
kan sikkert også komme med et bud på hvor det bedst kan svarer sig at købe
det.

J@n DOSd@l
FLH

E-mail