bgo dr big
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 22-03-03 14:24

Hvilke begrænsninger er der på sådan en???

Oliver Bruhhaus

Fra : Gorgeous

Dato : 23-03-03 14:55

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke begrænsninger er der på sådan en???
>

> Oliver Bruhhaus

bgo dr big.... Kender den ikke!

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-03-03 18:48

Gorgeous wrote:
> "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> bgo dr big.... Kender den ikke!

Hvorfor svarer du så?

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 23-03-03 19:12

det vil jeg også sige, altså hvilken spade svare på noget jeg ikke har for 5
flade øres snot forstand på?

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-03-03 19:47

Bo Hermannsen wrote:
> det vil jeg også sige, altså hvilken spade svare på noget jeg ikke
> har for 5 flade øres snot forstand på?

Gad vide hvor meget snot man kan få for 5 fløde ører :)
Arj, mon ikke "knap-så-gorgeous" bare ville påpege at det altså hedder PGO
ogikke bgo :)

Fra : Brian_Sorensen

Dato : 25-03-03 17:10

> Hvilke begrænsninger er der på sådan en???
>

> Oliver Bruhhaus

På en Doctor har udstødningen et blindrør som skal fjernes, man kan evt.
skære den af svejse en plade på og derefter sætter det lukkede blindrør
på igen, det forhindrer strisserne i at kunne se det på 10 km afstend.
Ringen i varioen skal også fjernes, en meget vigtig ting der også skal
gøres er at topstykket skal skiftes evt. til ety topstykke fra en big
max. Der er en sidste begrænsning i ved lufffilteret, men den er
besværlig at fjerne så ofte lader folk den sidde.

Håber du bliver glad for dyret!!
Mvh. Brian

http://www.kandu.dk/

Fra : Andersen Andreas

Dato : 09-04-03 08:15

Hej Brian

Jeg har en PGO der er lidt tunet i forvejen. Du skriver der er en sidste
begrænsning ved luftfilteret, hvad går det ud på.?
I øjeblikket ruller den 80-85 Km/t.

Den har flg. 47,6 Cyl, racer krumtap,blindrør fjernet,andet topstykke.

Kan du hjælpe mig.

Pft.

Mvh
Andreas Andersen
atcm@mail.dk

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 09-04-03 17:37

Andersen Andreas wrote:

> Hej Brian

Brian hvem? Det er kun Oliver og jeg som har skrevet i den her tråd..

[SNIP en masse voldquotet citat]

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 31-03-03 10:23

Oliver Bruchhaus wrote:

> Hvilke begrænsninger er der på sådan en???

Sig ikke du køber sådan en!!!??? uha Oliver, troede det blev en Hornet 600,
men okay

PS: Skift din mail, den virker ikke.

--
Martin L. Johansen