C&C-Generals NOCD
Fra : Palle Jensen

Dato : 22-03-03 12:32

Hej..

Er der nogen der har et NOCD patch til C&C-Generals?

Jeg har upgradet til 1.04 og hentet et NOCD patch på gamecopyworld,
men lortet virker ikke? Det er bare en dat fil der skal skiftes
ellers?

Er der nogen der har fået det til at virke?

....Og som så vil fortælle hvordan eller dele

Bare for en god ordens skyld:
http://home19.inet.tele.dk/phj/misc/cc.jpg

--
Palle Jensen

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 22-03-03 13:00

"Palle Jensen" <invalid@invalid.00> skrev i en meddelelse
> Jeg har upgradet til 1.04 og hentet et NOCD patch på gamecopyworld,
> men lortet virker ikke? Det er bare en dat fil der skal skiftes
> ellers?

Det er bare en game.dat fil der skal udskiftes, ja. Måske er du bare uheldig
og filen er corrupt. Jeg har den til 1.04 og kan sende den til dig. Pakket
med WinRAR (hvis du har det?) fylder den kun 2.14MB. Sig til hvis du er
interesseret.

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-03-03 13:43

> [...]
> sende den til dig. Pakket med WinRAR (hvis du har det?) fylder
> den kun 2.14MB. Sig til hvis du er interesseret.

Jep du må gerne sende den.

palle@_REMOVETHIS_tiscali.dk

Og ja jeg bruger WinRar.

Takker..

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-03-03 16:17

> Jep du må gerne sende den.

Kommer der snart noget?

--
Palle Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-03-03 20:04

> Kommer der snart noget?

Ja ja, det er vel ikke alle der checker nyhedsgrupper så tit som du gør, men
check din e-mail.

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-03-03 00:34

> Ja ja, det er vel ikke alle der checker nyhedsgrupper så tit som
> du gør, men check din e-mail.

OK Tak.... Den beder nu stadig om en CD... Må finde mig i det tror
jeg...

--
Palle Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-03-03 02:16

> OK Tak.... Den beder nu stadig om en CD... Må finde mig i det tror
> jeg...

Lyder godt nok mærkeligt. Du har først installeret hele spillet, derefter
patch 1.04 og til slut NO-CD patchen?

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-03-03 09:10

> Lyder godt nok mærkeligt. Du har først installeret hele spillet,
> derefter patch 1.04 og til slut NO-CD patchen?

Hele spillet installeret:

1,56 GB. 174 filer i 14 foldere.

Indefra spillet bad jeg om at opgradere. Dette skete og nu har jeg
ver. 1.04.

Herefter tager jeg game.dat og kopierer over hvor der ligger en
game.dat i forvejen. Burde være ligetil, men hmm....

--
Palle Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-03-03 12:18

> Herefter tager jeg game.dat og kopierer over hvor der ligger en
> game.dat i forvejen. Burde være ligetil, men hmm....

Beats me, så kan jeg nok desværre ikke hjælpe dig.

Fra : Miss.Spawn

Dato : 27-03-03 09:58

Flower mig på 65921419 så får du en der virker af mig - køre med den selv
uden problemer

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-03-03 10:42

> Flower mig på 65921419 så får du en der virker af mig - køre med
> den selv uden problemer

En anden bruger sendte mig en ny exe fil.

Ellers tak

--
Palle Jensen

Fra : Simon Kamber

Dato : 22-03-03 13:03

On 22 Mar 2003 11:31:31 GMT, Palle Jensen <invalid@invalid.00> wrote:

>Er der nogen der har et NOCD patch til C&C-Generals?

Utvivlsomt.

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-03-03 13:44

> Utvivlsomt.

Sandkage

--
Palle Jensen

Fra : Miss.Spawn

Dato : 28-03-03 07:20

ja det kan godt være at det er utvivlsomt, men jeg har altså en der virker -
spiller selv spillet såååå mon ikke jeg skulle vide det

Fra : Rasmus

Dato : 12-04-03 16:57

Palle Jensen wrote:
> [...]
> ellers?
>
> Er der nogen der har fået det til at virke?
>
> ...Og som så vil fortælle hvordan eller dele

Gå ind på:
www.gamecopyworld.com