Geforce 3 hakker hjæælp!!!
Fra : LighterCrash3

Dato : 22-03-03 09:19

Dav NG
Jeg har problemer med at min computer hakker helt vildt i spillet
battlefield_1942
Men når spillet er kørt ind i rammen fungerer det men kommer jeg til et nyt
sted hakker det indtil det også er i RAMMEN.
Jeg har prøvet at installere directX 8.1 men det virker stadig ikke jeg har
også prøvet OpenGL
Det funger heller ikke..
Jeg kan sagtens trække alle andre spil.
Jeg har endda skiftet grafikkort fra geforce2 TI 200 AGP med 64 MB RAM
Til geforce3 TI 200 AGP med 128 MB RAM..
Jeg har ikke foretaget nogle ændringer i standart opsætning af grafikkortet.
jeg har prøvet med nyeste drivere. heller ikke..L
Hvad er der Galt?
Hjæææææææææælp!!!!!!!!!!

Mit system:
ECS K7S5A SIS735
Strømforsyning Codegen ATX 300 Watt
AMD Athlon XP 1600+ Palomino 1333Mhz/266
256 MB DDR PC2100 DDR RAM
Geforce3 TI 200 128 MB RAM
Harddisk Seagate Barracuda IV 30 Gb 5400 rpm
ON-Board LydKort
toshiba DVD drev
Plexter Brænder 2*4*8

Fra : Benny

Dato : 23-03-03 23:11

"LighterCrash3" <hotdacore@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
grafikkortet.
> jeg har prøvet med nyeste drivere. heller ikke..L

spillet kræver helt vildt
prøv at sætte number of bots ned fra 400% til 100% det har virket for mig

Fra : RpR

Dato : 24-03-03 06:56

> 256 MB DDR PC2100 DDR RAM

512mb i og problemet er væk.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine