er det her experterne er?
Fra : Xmas

Dato : 22-03-03 08:57

Hej NG.
Vi er kommet i en voldsom diskussion hjemme.
Det drejer sig kort og godt om hvor gammel en hvalp skal være,
før den må tages fra moderen,ifølge dansk kennel klub.
Jeg har prøvet at søge lidt efter det,men jeg kan ikke finde noget
konkret. Kan i hjælpe?
Jeg holder på det er 12 uger,har jeg ret?

Mvh MBJ

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 22-03-03 09:06

On Sat, 22 Mar 2003 08:56:31 +0100, Xmas <jasguda@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg har prøvet at søge lidt efter det,men jeg kan ikke finde noget
>konkret. Kan i hjælpe?
>Jeg holder på det er 12 uger,har jeg ret?

Svjv er det 8 uger.
Men spørgsmålet hører hjemme i dk.fritid.dyr.hund så prøv at spørge der
i stedet.

http://www.gartneriet.dk
Lær af andres fejl
- du lever alligevel ikke længe nok til selv at prøve dem alle.

Fra : Pia J

Dato : 22-03-03 10:53

"Xmas" <jasguda@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG.
> Vi er kommet i en voldsom diskussion hjemme.
> Det drejer sig kort og godt om hvor gammel en hvalp skal være,

8 uger for hunde. Katte er der ingen regler for, men man anbefaler i dag 12
uger, fordi killinger er længere tid om at blive "modne". :)

:Pia

Fra : Xmas

Dato : 22-03-03 11:11

> [...]

>Jeg har prøvet at søge lidt efter det,men jeg kan ikke finde noget
>konkret. Kan i hjælpe?
>Jeg holder på det er 12 uger,har jeg ret?

Sorry, forkert NG.