Køb af billig mc
Fra : Jan Madsen

Dato : 21-03-03 22:45

HI

Jeg er på jagt efter en no.2 mc som skal køre hele året. Budgettet siger max
20KKr.

Jeg har studeret mig frem til at en Honda CB350-500 fra 70'erne skulle være
noget af det rigtige.

Er der noget for og imod sån en Honda?

Er der nogen af de modeller jeg skal undgå?

Kan jeg stadig få dele til dem?

Hvad skal jeg kigge specielt efter når jeg skal ud og handle??

(Jeg har ikke meget begreb om Honda'er. (Kun kørt Suzuki og Yamaha indtil
nu))

--
/ Jan

If it works, tear it apart and find out why!

Fra : Uffe Iversen

Dato : 21-03-03 23:43

Hej
Jeg havde en cb 400 four - det var en yderst trofast motorcykel, der var
stort set ikke problemer med den. Jeg havde den dog kun en sæsson, men jeg
ville ikke have betænkeligheder ved at købe en magen til. Den rundede vist
de 70 000 Km da jeg havde den.
Mvh Uffe

Fra : Rikki Bjerregaard

Dato : 22-03-03 07:59

Jeg har selv kørt CB 400F fra 77 og det er en yderst pålidlig Mc'er.
Jeg har dog købt ny da den rundede de 160000 km. men min svover har nu fået
glæde af den...
Så den kan anbefales.

Rikki Bjerregaard
Virago 535 (2002) & Honda CB400F (1977)
http://users.cybercity.dk/~dsl53562/

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 22-03-03 09:55

"Jan Madsen" <jms_dk@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har studeret mig frem til at en Honda CB350-500 fra 70'erne skulle
være
> noget af det rigtige.
>
> Er der noget for og imod sån en Honda?

Pres den lidt i gearene når du får en prøvetur, nogen af modellerne får det
med at hoppe ud af , jeg mener det er 3. gear når gearkassen er ved at være
slidt.
Ervin
RF900R (ex Goldstar, ex golden flash, ex rd350, exCB500, ex XV1100.)

Fra : Jan Madsen

Dato : 23-03-03 16:21

Hi

Tak for svarerne. Jeg prøver at se hvad jeg kan få for pengene.