Can`t locate cd-rom
Fra : Carsten Skaaning

Dato : 21-03-03 20:30

Jeg har instaleret Platon, bf1942 og medal of honor
men lige meget hvad for et jeg prøver at starte popper der en kasse op
hvori der står
"Can`t locate cd-rom"

Hvad kan der være galt

Fra : Zodiax

Dato : 21-03-03 21:12

"Carsten Skaaning (slet MQU4H)" <carsten_a@MQU4Hgrov.dk> wrote in message
> Jeg har instaleret Platon, bf1942 og medal of honor
> men lige meget hvad for et jeg prøver at starte popper der en kasse op
> [...]

Du skal nok enten sætte spil-cd'en i cd-rom drevet, eller downloade et no-cd
patch

--
Zodiax

Fra : kennybear

Dato : 21-03-03 21:23

"Carsten Skaaning" skrev d. 21-03-03 20:30 dette indlæg :
> Jeg har instaleret Platon, bf1942 og medal of honor
> men lige meget hvad for et jeg prøver at starte popper der en kasse op
> [...]

Det kunne også lyde som om der er tale om pirat kopier af spillene, hvis
ikke det er og du har cd'en i drevet hvorfra spillet blev installeret,
er der tydeligvis en fejl et sted i dit system, eller på cd'erne.

//Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-03 09:25

*********
og hvis det er en piratkopi burde det stadig virke at downloade en nocdpatch
VH Ole

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-03 11:42

kan han have 2 cd drev og installeret spilet fra f.eks. E drev hvor det
skulle være D drev ???

Fra : Thomas Olsen

Dato : 01-05-03 21:33

jeg tror ikke at det er fordi han har 2 cd rom drev men at der enten er fejl
på cd'en eller at hans cd drev ikke godt nok.