Tadaaa!!! :-)
Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-03-01 22:18

Så er manualen (æhh, instruktionsbogen til mini/baby-gixxeren scannet
ind Pyha, det var også hårdt
Nåmen, den er på http://the.subnet.dk/mc
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Mogli

Dato : 20-03-01 16:07

det var da nok en af de bedste posts i denne gruppe i laaaaaaaaaaaaaaang tid
(For mit vedkommende ihvertfald)

Havde ellers opgivet jagten på denne manual da jeg har hørt fra flere
forhandlere at >> der findes ingen manual til denne maskine på andre sprog
en Japansk<< så jeg vil bare lige sige rigtig rigtig mange gange tak for
den.

hilsen en lykkelig motorcyklist

Vester
GSX-R250

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-03-01 22:34

Mogli skrev:

> det var da nok en af de bedste posts i denne gruppe i laaaaaaaaaaaaaaang
> tid (For mit vedkommende ihvertfald)

Tak
> [...]
> en Japansk<< så jeg vil bare lige sige rigtig rigtig mange gange tak for

Selv tak

> hilsen en lykkelig motorcyklist

Det var vist dagens gode gerning
Takker og bukker for alle de pæne ord
Så mangler jeg bare at finde en manual for der ikke er de der gnidrede
områder.
--
mvh Jes Vestervang - Helt #2

Fra : Jon Larsen

Dato : 21-03-01 17:16

> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jes !!!! Du er sq en guttermand..... du skal ha en bajer hvis/ når vi engang
mødes... ( og ikke selv skal køre hjem

--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end

Fra : Jon Larsen

Dato : 21-03-01 17:21

Pokkers...
Den manual har jeg jo .-(
Havde lige såen håbet på det måske var en rep- manual... øv øv øv..
Nå på'en igen med en eftersøgning!!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-03-01 23:32

Jon Larsen skrev:

> Pokkers...
> Den manual har jeg jo .-(

:-/

> Havde lige såen håbet på det måske var en rep- manual... øv øv øv..

Ja, det ville være rart med sådan en! Hvis man skal finde en skal man nok
lede i New Zealand, da det afaik er det eneste sted udover dk hvor de er
importeret "hvidt".

> Nå på'en igen med en eftersøgning!!

Jeps Æv, ingen øl til mig .....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-03-01 23:33

Jon Larsen skrev:

> Pokkers...
> Den manual har jeg jo .-(

Hov forresten!!! Den du har, er den fri for de gnidrede områder? Det ville
være rart med sådan en fin en!

Fra : Jon Larsen

Dato : 22-03-01 21:02

> Hov forresten!!! Den du har, er den fri for de gnidrede områder? Det ville
> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Øhhmm.. jaaahhh det tror jeg da....
Laver en scanning af den og finder en side jeg kan smække den på !!!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-01 12:00

"Jon Larsen" wrote:

> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Øhhmm.. jaaahhh det tror jeg da....
> Laver en scanning af den og finder en side jeg kan smække den på !!!

Taktaktaktak Det ender jo med at der er dig der skal ha' en bajer
--
Mvh Jes Vestervang

Fra : Jon Larsen

Dato : 23-03-01 22:43

> Taktaktaktak Det ender jo med at der er dig der skal ha' en bajer
> --
> Mvh Jes Vestervang
>
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jaaaaaa... så er scanningen færdig.... Jeg fik det til kun at fylde 1.13 Mb
alt i alt...
Så hvis i hvil have Owners Manual til Suzuki GSX-R 250 så send mig en mail
på:

Jon.Larsen@image.dk

Så mailer jeg det til jer.... Men i må selv bøvle med at printe det ud hvis
i vil det..

Formatet er Jpeg.

Jes... nu venter jeg bare på den bajer Skal du til bakke åbning ??

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-03-01 00:36

Jon Larsen <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99gg0m$20bk$1@news.cybercity.dk...

[klip]
> Jes... nu venter jeg bare på den bajer Skal du til bakke åbning ??

Æhh... Øhhhmm, jeg ved det faktisk ikke endnu, men jeg tror det ikke. Men
der kan jo nå at ske meget på en uge
--
mvh Jes Vestervang
gsxr250