Igen Re: Disney´s Hercules på win98
Fra : kim

Dato : 21-03-03 18:48

Med blå baggrund siger den:

Der opstod en alvorlig undtagelse OE ved 24X:C164DD7C

Programmet vil bliver lukket
* tryk på en tast for at lukke programmet
* tryk Ctrk+Alt+Del igen....osv osv

Nogen forslag ?

Mvh Kim

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 21-03-03 19:23

"kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der opstod en alvorlig undtagelse OE ved 24X:C164DD7C
>
> Programmet vil bliver lukket
> * tryk på en tast for at lukke programmet

*HOST* *HOST* Brug win2000 / XP så får du ikke disse blå skærme

sorry ku´ ikkke la´ vær´

Fra : kim

Dato : 22-03-03 09:22

"[SANTA]-Cinnober" <cinnober@santaclan.dk> skrev i en meddelelse
> *HOST* *HOST* Brug win2000 / XP så får du ikke disse blå skærme
>
> sorry ku´ ikkke la´ vær´

Jeg bruger skam også XP på min maskine, og min datter bruger
så min gamle computer ( som nu er hendes ), et gammelt MB atx,
500Mhz prosessor, 256 sd ram og et RIVA TNT2 grafikkort på Win 98.
Men du kan da bare sende 5-6000,-kr til mig så jeg kan opgradere hendes
pc'er...

Eller hvad er systemkravet til Win 2000 ?

Så kan du måske forstå at min datters maskine er for lille til at kunne
trække XP ?

Mvh Kim

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-03-03 10:35

"kim" <no@spam.dk> mumbled something in news:m2Vea.6$VT.1@news.get2net.dk:

> [...]
>
> Eller hvad er systemkravet til Win 2000 ?
>
> Så kan du måske forstå at min datters maskine er for lille til at kunne

*host*host*

Disney's Hercules kan ikke køre på verken XP eller 2000
Spillet er til Windows 95 og med en lille patch kan det også køre på
Windows 98 og ME.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : kim

Dato : 22-03-03 15:16

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev
> Disney's Hercules kan ikke køre på verken XP eller 2000
> Spillet er til Windows 95 og med en lille patch kan det også køre på
> Windows 98 og ME.

Ikke korrekt...
Jeg har testet det på min XP, og der virkede det fint...
I XP kan man sætte til at starte op I Win95/98 tilstand,
kan man også det i Win 2000 ?
Mvh Kim