Hvordan blaffer jeg lettest til berlin ?
Fra : Magnus Alkil

Dato : 21-03-03 18:44

Hvordan blaffer jeg lettest til berlin - er der nogen der kender et godt
trucker-selskab der ofte køre til berlin ??

Magnus

Fra : Inger Buchard

Dato : 21-03-03 19:48

"Magnus Alkil" <Rein1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan blaffer jeg lettest til berlin - er der nogen der kender et godt
> trucker-selskab der ofte køre til berlin ??

Nej, det gør jeg ikke, men søg på 'Mitfahrzentrale' på Google f.eks.
http://www.mitfahrzentralen.de/ og find noget at køre sammen med under
forhold, hvor pris og forsikring er ordnet på forhånd.

Inger

Fra : Aksel

Dato : 22-03-03 17:27

"Magnus Alkil" <Rein1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan blaffer jeg lettest til berlin - er der nogen der kender et godt
> trucker-selskab der ofte køre til berlin ??
>
> Magnus

Kommer an på hvor du vil starte.

Fra : Magnus Alkil

Dato : 23-03-03 13:29

Jeg blaffer enten fra København eller fra Roskilde

Fra : Søren Blom

Dato : 23-03-03 15:23

"Magnus Alkil" <Rein1@hotmail.com> skrev
> Jeg blaffer enten fra København eller fra Roskilde

Du skal i hvert fald ikke starte i Roskilde, da det er i den forkerte
retning. Så skal du heller starte et sted på Køge Bugt motorvejen, da det er
den rigtig retning, hvis du vel og mærke stille dig i det sydgående spor

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Andersen

Dato : 24-03-03 09:20

> [...]
er
> den rigtig retning, hvis du vel og mærke stille dig i det sydgående spor

Hvilket ikke er lovligt. Første panserbasse fjerner dig.
Så ville jeg måske tage til den store motorvejstank lige syd for Greve
og stille mig lidt før udkørslen. Eller snakke med truckerene.

Fra : Søren Blom

Dato : 24-03-03 22:11

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev

> Hvilket ikke er lovligt.

Der er ingen der beder ham om at stille sig på motorvejen for at blaffe, men
ved en tilkørelse kan man jo godt står uden at der sker noget ved det, om
det er lovligt eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men med alm. omtanke
komme man langt.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Andersen

Dato : 24-03-03 22:37

> [...]
> ved en tilkørelse kan man jo godt står uden at der sker noget ved det, om
> det er lovligt eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men med alm. omtanke

Så ved jeg ikke hvem det var der skrev han skulle starte et sted på
Køgebugt motorvejen, men han hed også Søren Blom
Og jow mange ved godt de ikke må blaffe på motorvejen så de
stiller sig 5 meter før motorvejsskiltet her i Folehaven (kbh.)
hvilket bevirker at vil man tage en med kan man først stoppe når
man er kommet på motorvejen og nødsporet er startet...genialt.
Derfor foreslog jeg en motorvejs-tank hvor der er mulighed for
at tale med billisterne i ro og fred. Kender en del der har fået
et lift på den konto og enddog temmelig langt sydpå.

Fra : Streetteam

Dato : 25-03-03 13:41

Har du nonnetøj på ?? Så går det nemmere

HE HE HE HE HE HE