Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søger billeder!
Fra : Daniel

Dato : 21-03-03 17:59

Hej jeg søger nogle billeder til en bussines hjemmeside hvor jeg skal bruge
nogle billeder hvor man fukuserer på et opjekt noget alla det de billeder
der vises i toppen her -> http://www.ovenholm.net/

Fra : Mose

Dato : 22-03-03 12:38

"Daniel" <Px2@eweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bruge
> nogle billeder hvor man fukuserer på et opjekt noget alla det de billeder

.......... og

Fra : Daniel

Dato : 22-03-03 13:08

JA er der nogen der har nogle eller kan hjælpe mig med at få fat i nogen?

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 22-03-03 13:10

Daniel <Px2@eweb.dk> wrote:
> JA er der nogen der har nogle eller kan hj?lpe mig med at f? fat i nogen?

Jeg er sikker på du sagtens kan få en fotograf til at ta' nogen for dig,
og det ligner da heller ikke noget der er sindsygt dyrt.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Daniel

Dato : 22-03-03 14:40

NU er sagen bare at det er et projekt jeg er i gang med og må ikke koste
penge! men alle som har noget er meget velkommen til at sende det til mig :)

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 22-03-03 14:51

> NU er sagen bare at det er et projekt jeg er i gang med og må ikke koste
> penge! men alle som har noget er meget velkommen til at sende det til mig
:)

Kan du ikke låne et kamera et sted og selv lave dem, så koster de slet ikke
noget ud over din tid. Plus det du får dem lige som du gerne vil have dem.
Ellers brug lidt tid på at undersøge nettet for gratis gallerier.....
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Alex Linaa

Dato : 22-03-03 14:59

"Daniel" <Px2@eweb.dk> wrote in message
> NU er sagen bare at det er et projekt jeg er i gang med og må ikke koste
> penge! men alle som har noget er meget velkommen til at sende det til mig
:)

Prøv Den Blå Avis, tag dem selv, eller køb dem i et netgalleri som
www.photo-gallery.dk

Billeder er ikke gratis, men en ydelse på linie med vaskemaskiner og
hårklipning. Der er ingen fotografer med respekt for sig selv, der bare
forærer deres billeder væk.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-03-03 10:46

"Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in

> Billeder er ikke gratis, men en ydelse på linie med vaskemaskiner og
> hårklipning. Der er ingen fotografer med respekt for sig selv, der bare
> forærer deres billeder væk.

Der findes en del udenlandske fotosites hvor man kan få billederne gratis
hvis de er til ikke-kommercielle formål. Hvis de skal bruges i kommercielt
øjemed koster de penge. Så man kan vel godt få gratis billeder, alt efter
hvad de skal bruges til?

Flemming

Fra : emj

Dato : 25-03-03 11:18

On Tue, 25 Mar 2003 09:46:05 +0000 (UTC), Flemming Joensson
<joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote:

>Der findes en del udenlandske fotosites hvor man kan få billederne gratis
>hvis de er til ikke-kommercielle formål.

Nu skriver Daniel jo udtrykkeligt, at det er til en business
hjemmeside.
Hilsen emj

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-03-03 10:55

emj <emj@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Nu skriver Daniel jo udtrykkeligt, at det er til en business
> hjemmeside.

Og ud fra Daniels andre svar læste jeg hans indlæg som at det er personer i
business tøj og ikke en kommerciel hjemmeside der tales om.

Flemming

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 27-03-03 12:13

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Og ud fra Daniels andre svar læste jeg hans indlæg som at det er personer
> business tøj og ikke en kommerciel hjemmeside der tales om.

Hvordan kom du frem til det med tøjet...?????
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97
http://www.colourart.dk/nyheder/photokina/cap_international2002.htm

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-03-03 13:40

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Hvordan kom du frem til det med tøjet...?????

Det var nogle af hans andre posts. Blandt andet at det ikke måtte koste
noget som helst - og så nedenstående i hans post fra i søndags:

"Da jeg sage bussines var det for at udtrykke vilke billeder jeg skulle
bruge folk i jakkesæt osv..."

Mvh.
Flemming

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 27-03-03 15:14

> "Da jeg sage bussines var det for at udtrykke vilke billeder jeg skulle
> bruge folk i jakkesæt osv..."

Nå ja.... det indlæg...
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : emj

Dato : 22-03-03 15:05

On Sat, 22 Mar 2003 14:39:44 +0100, "Daniel" <Px2@eweb.dk> wrote:

>NU er sagen bare at det er et projekt jeg er i gang med og må ikke koste
>penge!

Så lav selv det materiale, du skal bruge til projektet.
Hilsen emj

Fra : Daniel

Dato : 22-03-03 20:48

Jeg har selv sådan et digital kamera men jeg er en klovn til at tage
billeder så jeg tinkte at der måske var nogen der lå inde med nogen liggene.
MVH daniel

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 22-03-03 22:36

Daniel <Px2@eweb.dk> wrote:
> NU er sagen bare at det er et projekt jeg er i gang med og m? ikke koste
> penge! men alle som har noget er meget velkommen til at sende det til mig :)

Jeg gik ud fra "bussines" betød at det var noget der var penge i...

Fra : Daniel

Dato : 23-03-03 10:06

Fra : emj

Dato : 23-03-03 10:30

On Sun, 23 Mar 2003 10:06:00 +0100, "Daniel" <Px2@eweb.dk> wrote:

>Da jeg sage bussines var det for at udtrykke vilke billeder jeg skulle bruge
>folk i jakkesæt osv...

Der er masser af bussinesfotos på
http://office.microsoft.com/
i deres galleri.
Hilsen emj

Fra : Daniel

Dato : 23-03-03 11:38

1000tak emj det var precist sådan noget jeg søgte og se det koste mig ikke
en rød reje :)