Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilket PCI-kort?
Fra : eMJay

Dato : 09-01-01 14:51

Hej.

Jeg står og skal investere i et nyt grafikkort til min PC ( P3 450 mhz m.
128 mb RAM).
Lige nu arbejder jeg med et Matrox G200 AGP onboard og et Creative Labs
Voodoo2 8 mb add-on.
Det kort jeg vil investere i skal hovedsageligt bruges til spil og da der
ikke findes AGP-slots i min maskine begrænser det jo lidt udbuddet.
Jeg har overvejet at købe et Creative Labs PCI Annihilator GeForce2 MX 32MB,
og ville så bare høre om der er nogle der har erfaring med dette kort eller
måske kan anbefale et andet.

På forhånd tak
Michael Jensen.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 09-01-01 15:49

On Tue, 09 Jan 2001 13:50:41 GMT, "eMJay" <hullet@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>Jeg står og skal investere i et nyt grafikkort til min PC

dk.edb.hardware.grafikkort er din ven.

Hans Pedersen
http://hanspedersen.dk
ICQ: 9178476