FTP server med dynamisk IP?
Fra : keldorff

Dato : 21-03-03 12:54

Kan jeg opsætte en ftp server på min PC, når jeg ikke har fast IP adresse?

René

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-03-03 19:35

keldorff wrote:
> Kan jeg opsætte en ftp server på min PC, når jeg ikke har fast IP adresse?

Ja, men hvad har det med hardware at gøre ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : keldorff

Dato : 21-03-03 19:42

tak for dit glimrende svar. Andre har anbefalet dynDNS.dk, og det virkede
bare bedre.

Tak for hjælpen.

René

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-03-03 08:51

In dk.edb.hardware.server, keldorff <keldorff@oncable.dk> says...
> tak for dit glimrende svar. Andre har anbefalet dynDNS.dk, og det virkede

Du blev spurgt om noget?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : *XxX*

Dato : 25-03-03 19:55

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.edb.hardware.server, keldorff <keldorff@oncable.dk> says...
>
> Du blev spurgt om noget?

En FTP server finder filer på hd'en og det er hardware

Men keldorff kunne da godt have fundet en anden gruppe.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-03-03 20:44

"*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En FTP server finder filer på hd'en og det er hardware

Jeg har skrevet dette indlæg på et keyboard jeg også administrerer
servere med.
Dermed er det ontopic i dk.edb.hardware.server?

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : *XxX*

Dato : 28-03-03 20:49

> "*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har skrevet dette indlæg på et keyboard jeg også administrerer
> servere med.
> Dermed er det ontopic i dk.edb.hardware.server?
Ja

Jeg synes også godt han kunne skrive det i en anden gruppe, men hvis man er
ny her er det lidt svært at finde rundt i, så derfor synes jeg ikke vi skal
hakke den på ham