Mastodont-bashing (lidt OT?)
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 21-03-03 12:13

D.d. skrevet til Danica Pension:

"Det er pt ikke muligt at tilbyde Mac brugerer tilslutning til
elektroniske ydelser i Danica Pension."

-så kan det være ligemeget; men kunne I ikke lære at stave, i det
mindste?

[det citerede stod på deres hj.side, som den kvikke læser har gættet]

Kan ikke lade være med at lege Mac-jihad-kriger overfor de store blå
firmaer, når de konsekvent negligerer os!
#8^¤

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 21-03-03 12:36

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan ikke lade være med at lege Mac-jihad-kriger overfor de store blå
> firmaer, når de konsekvent negligerer os!

FYI skifter jeg i næste fra fra Danske bank tiL jyske Bank.

--
- Peter +45 5192 3981
"Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"

Fra : Morten Lind

Dato : 21-03-03 12:54

> [...]

> Kan ikke lade være med at lege Mac-jihad-kriger overfor de store blå
> firmaer, når de konsekvent negligerer os!

Sådan har jeg det også, Jens.....har du fulgt tråden på MediaMac om
Københavns Universitets Koordinerede Tilmelding?

De? fan?me? uhyg?li?t, du!

http://www.kot.dk

Hvis jeg var nitten år, og skulle til at læse, ville jeg da fare skråt i
flint....bombardere ministerier, tabloidsprøjter, TV m.m. med alskens
slige ting & sager.

Tænk hvis man kom på hr. Münsters sygehus, og fr. doktoren sagde: "Deres
pacemaker er ikke fra PM.inc. og derfor ikke understøttet, så de må gå
igen......

Skal vi lave en happening, der modregner vort skattebidrag i forfordelte
borgertilbud/-ydelser/-tjenester?

Næ, for vi har travlt med så meget andet, ikk??...........

Hej fra
Morten
--
?"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 21-03-03 14:27

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> http://www.kot.dk
http://www.kot.dk/nogo.asp?platform=mac&browser=ie&version=5&cookies=&ac
robat=&java=

Det er jo en skandale!
Teknisk kan det sagtens lade sig gøre at udfylde skemaer online fra en
Mac - hos IAK virker det!

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

[ovenst. har jeg skrevet til info@kot.dk]