Legebørn=Gode.Bøsser=overmennesker.
Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-03 11:35

Legebørn=Gode.Bøsser=overmennesker.

Dengang maskiners opfindelse gav flere og flere rige mennesker, dvs
mennesker med masser af fritid, indså tænkere, især Nietzsche , at LEG
ER FREMTIDEN.

Bøsser kan ses som overmennesker der realiserer sig selv på konstruktive
ny måder, med extrem legende kreativitet mht SM, porn og sære praktiker
og uden at være fixeret på kvindens hul, som er en rationeret
størrelse - som altid vil være mangelvare og ikke kunne gøre sexsultne
mandemilliarder lykkelige.

Som Simon Spies sagde "Hurra for bøsser - så blir der flere piger til os
andre".

Vedr børns leg er jeg enig med PH nedenfor at hvis leg og pligt går hånd
i hånd, er det fint - hvorfor ikke slå to fluer med et smæk?

To ting vil den ægte mand: fare og leg. Derfor attrår han kvinder som
det farligste legetøj. Nietzsche

Du ser ting, og du siger: "Hvorfor?" Men jeg drømmer ting, som aldrig
fandtes og jeg siger: "Hvorfor ikke?" Bernard Shaw(der så leg
som vej til øget fantasi)

En manns modenhet. Det vil si å gjenfinne det alvor som man
hadde som barn, mens man lekte. Nietzsche:

I en virkelig mand skjuler sig et barn; det vil lege.
Nietzsche

`The glad man is he who does not lose his child's heart.'
K'ung Fu-tse

You can do anything with children
if you only play with them. Prince Otto von Bismarck

I leg findes også træls pligt, hvis legen skal gennemføres og
bringe glæde, og i arbejde skulle helst findes leg Poul
Henningsen

Forskellen mellem en dreng og en mand er slet ikke så stor: den
består for det meste i prisdifferencen mellem deres legetøj.
Cynthia Warren

Succes har den, der kan finde på noget, som kan beskæftige resten af
verden. Don Marquis

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N