Vedr. TDC NR 43625250
Fra : rj

Dato : 21-03-03 11:00

Ovenstående nr er lukket - der er kommet et nyt nr med 90??????? som
ovetaksere og koster kr 2 i min. er der nogen der har nr ?

Fra : Fischer

Dato : 21-03-03 11:06

> Ovenstående nr er lukket - der er kommet et nyt nr med 90??????? som
> ovetaksere og koster kr 2 i min. er der nogen der har nr ?

Har hørt at det skulle være: 90131201.

*Fischer

Fra : Z

Dato : 21-03-03 12:32

hvad r der med d nummer da?? (43625250)

Fra : Fischer

Dato : 21-03-03 15:23

> hvad r der med d nummer da?? (43625250)

d virkr bar ik mer

*Fischer

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 21-03-03 16:45

Jeg tror han mente hvad man kunne bruge nummeret til før det ikke virkede
mere.

MVH

Rasmus Beuchert