H dag
Fra : Shadow

Dato : 21-03-03 08:36

Ja så er dagen kommet, efter flere md. venten så skal Honda'en hentes fra
sit vinter opbevaring, ja spændingen er stor, glæden endnu større, solen
skinner og det er weekend
med udsigt til lækkert vejr, men øv en skal arbejde i det meste af
weekenden, så det bli'r ski nok ikk til så meget, men men det blir lysere og
lysere, varmere og varmere, så der er mange gode at se frem til,
Bakkeåbningen F.eks. Påsken, alle de skæve helligdage der kommer i den
nærmeste fremti'

Ja, vi ses derude alle i Mc'ister, og husk kør forsigtigt, det altid de
andre der ikke ser sig for.

MVH

Shadow

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 21-03-03 08:43

"Shadow" <witten@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja så er dagen kommet,
[klip]

Velkommen på landevejen. Min Shadow kom ud allerede i sidste uge

--
M.v.h.
Olav

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-03-03 10:34

Tillykke med det. Jeg har ikke holdt H dag endnu. Men det kan ikke vare
længe

--
Mvh.
Henrik