gemme word skarbelon.
Fra : jesper m

Dato : 20-03-03 23:58

Hej

Jeg har siddet og leget med at lave mine egne indstillinger i word. Altså
til dem jeg bruger mest normal, kursiv, overskrift 1+2+3+4+5 osv.

Hvad hedder den sti hvor at det skal gemmes for at det bliver min opstart
når jeg åbner word.

Jesper

Fra : Klaus

Dato : 21-03-03 00:12

"jesper m" <jm@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til dem jeg bruger mest normal, kursiv, overskrift 1+2+3+4+5 osv.
>
> Hvad hedder den sti hvor at det skal gemmes for at det bliver min opstart

Find normal.dot via stifinder og slet den.
Gem dit tilrettede dokument som skabelon og kald den normal.dot.
Klaus

Fra : jesper m

Dato : 21-03-03 00:34

Tak for svaret det virker.