Maile til ens mobil ?
Fra : Søren

Dato : 20-03-03 19:54

Hej alle

Jeg kom til at tænke på om man ikke kan modtage e-mail på ens mobil og hvis
ja hvad skal man så skrive ?? Jeg har abo ved TDC og har en Nokia 7250

Jeg prøvede at sende en MMS/Mail til min egen mail med et billede det gik
også fint men da jeg ville prøve at skrive tilbage til min mobil kunne jeg
ikke fik bare en mail tilbage mislykkes

Håber nogen kan hjælpe mig

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 20-03-03 22:28

On Thu, 20 Mar 2003 19:53:43 +0100, "Søren" <team@kringelteam.dk> wrote:

> [...]

Det har været muligt men er nu stoppet af teleselskaberne.

Flemming Thor Hansen
Fjern "no_spam " fra e-mail adressen ved e-mail svar

Fra : Nicky Precht

Dato : 21-03-03 01:16

> Det har været muligt men er nu stoppet af teleselskaberne.

Det virker endnu ved sonofon (xxxxxxxx@note.sonofon.dk).
Ved TDC skal man have sat noget op, de kalder "Besked robot".
Ring til dem og hør ad - det er vist noget, de skal sætte op for en...

/Nicky

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 21-03-03 11:07

nicky@anarki.dk writes:
>Det virker endnu ved sonofon (xxxxxxxx@note.sonofon.dk).

Nej, desværre ikke længere. Blev stoppet den 19/3-2003.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Exhaust

Dato : 21-03-03 16:53

Når du er TDC mobil kunde kan du bare bestille: www.besked-robot.dk
Det er gratis. Bruger det selv det virker virkeligt godt.