Synet og godkendt :-)
Fra : Pcman

Dato : 20-03-03 19:37

Så var Hondaen nede til den kære synsmand, som så meget pænt igennem fingre
med min hjemmereparerede udstødning. 85 - 88 db ved 7000 omdr. og det var
lidt mere end de lovlige 78 db. Jeg fik lov til at hente en nummerplade på
motorkontoret og så gik turen ellers hjem til den varme kaffe. Jeg fik lige
rundet 150 km på prøvepladen, inden jeg kom til syn, så jeg havde ligesom
fået styret kørelysten.

Ellers var det bare lækkert vejr at teste mcén i. Den kører simpelthen som
en drøm, den gamle maskine, og vejene på det sydsjællandske er faktisk i god
stand efter vinteren

Hold lige øje med bilisterne, der er nogen der ikke helt er klar over, at
mcérne er på gaden igen.

God sæson til alle og jeg ønsker jer alle en håndsbredde asfalt under
hjulene.

Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979 - med den fineste nye nummerplade og larmepotte
MB 207

Fra : Morten Juel

Dato : 20-03-03 22:17

> God sæson til alle og jeg ønsker jer alle en håndsbredde asfalt under
> hjulene.
Tak og tillykke med synet

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Holger Danske

Dato : 21-03-03 09:22

Pcman wrote:
> [...]
> over, at mcérne er på gaden igen.
>
> God sæson til alle og jeg ønsker jer alle en håndsbredde asfalt under

Tillykke Jarl, det var da godt at det lykkedes, men det var da også kun
fordi du fil lov til at bruge mit ståluld, til at pudse efter med *vbg*
_.- ROTFL -._

Allan ( Som var ved at blive træt i armene da Hondaen skulle klodses op ! )
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Pcman

Dato : 21-03-03 10:22

"Holger Danske" <holger_danske@msn.net> wrote in message

> Tillykke Jarl, det var da godt at det lykkedes, men det var da også kun
> fordi du fil lov til at bruge mit ståluld, til at pudse efter med
*vbg*

Ja, utroligt at der ikke skal mere til at syne en gammel Honda. Det vidner
jo blot om kvaliteten.

> _.- ROTFL -._

Det var aligevel sjovt at synsmanden, ikke ville kigge mere på den.

> Allan ( Som var ved at blive træt i armene da Hondaen skulle klodses op
! )

Tænkte da også på at hjælpe dig

--
Honda CB 550 F 1979 med fin ny plade - og vrælepotte
Honda CB 350 - der er midsundelig på 550éren