Vægt afgift..
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 20-03-03 19:11

Hey der..
Jeg er ved at køben en ny cb 600 f hornet.
Derfor vil jeg lige høre om der er nogen der ved hvad sårn' en koster i div.
afgifter, deriblandt vægt afgift..

Håber der er en der kan komme med et hurtigt svar.

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-03-03 19:38

Oliver Bruchhaus wrote:
> [...]
> i div. afgifter, deriblandt vægt afgift..
>
> Håber der er en der kan komme med et hurtigt svar.

hmm så hut jeg visker ligger den(og de fleste andre cykler) omkring 680kr om
året i vægtafgift!
Der er sikkert nogen der har det mere præcise tal
--
MVH/Best Regards
Anders Thorup

Fra : Hekto

Dato : 20-03-03 20:52

In article <b5d1pm$s1j$1@news.cybercity.dk>, Anders Thorup says...

> hmm så hut jeg visker ligger den(og de fleste andre cykler) omkring 680kr om
> året i vægtafgift!
> Der er sikkert nogen der har det mere præcise tal

Forsikringen vil uden tvivl være mere chokerende end vægtafgiften! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 Til Salg!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 20-03-03 21:03

> Forsikringen vil uden tvivl være mere chokerende end vægtafgiften! ;0)

Hehe... har tjekket den, 12500 Kr og så må jeg kun køre 6 mdr.!
-Men skal det være, så skal det! hehe..

Oliver Bruchhaus