EFTERLYSNING AF MC
Fra : Max

Dato : 20-03-03 18:05

Hvis nogen af jer skulle støde på min Yamaha DT 175, vil jeg meget gerne
høre fra jer.
Den er "forsvundet" tirsdag D.11-03 mellem kl. 04.30 og 6.00 fra
parkeringspladsen på SDC i Sakskøbing. på Lolland

Årgang 1996

Reg nr. : DJ 11 868
Motor nr. : 1EJ 045526
Stel nr. : JYA1EJT05TA045632

Særlige kendetegn

Udstødningen er svejst flere steder på "bagsiden" ind mod stellet
Stjerneskruer i motor en udskiftet til rustfrie unbrako
på sidedækslerne er der en tekst hvor der står "Hansen's Roadwarrior from
hell"
der er monteret et "hjemmelavet" forkromet bagagebære med en gummistrop
En rustfristålrørs holder på H. side til en stanglås
Bagskærmet er afkortet lige under NR pladen

DUSØR GIVES

Med venlig hilsen

Max Hansen
e-mail max.hansen@mknet.dk
tlf. 20 96 86 25

Fra : Futte & Co.

Dato : 20-03-03 19:13

"Max" <max.hansen@mknet.dk> wrote in message
> [...]
> En rustfristålrørs holder på H. side til en stanglås
> Bagskærmet er afkortet lige under NR pladen

Holder øjnene åbne i Brøndby og omegn

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Rikki Bjerregaard

Dato : 20-03-03 19:00

Prøv evnt. på http://www.crimecode.com/ Der er der mange der har fået deres
"mistede" ting tilbage...

Rikki Bjerregaard
Virago 535
http://users.cybercity.dk/~dsl53562/

Fra : Pcman

Dato : 20-03-03 19:39

> [...]
> En rustfristålrørs holder på H. side til en stanglås
> Bagskærmet er afkortet lige under NR pladen

Holder øje i det sydsjællandske!
Mvh
Jarl
--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : SLP/JM

Dato : 20-03-03 22:11

"Max" <max.hansen@mknet.dk> skrev i en meddelelse > Hvis nogen af jer skulle
støde på min Yamaha DT 175, vil jeg meget gerne
> høre fra jer.

Prøv at efterlyse den hos det lokale taxa-selskab - jeg har hørt, at de
gerne holder øjnene åbne efter stjålne køretøjer, og de kommer jo lidt rundt
omkring.

--
Susanne

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-03-03 07:40

> Prøv at efterlyse den hos det lokale taxa-selskab - jeg har hørt, at de
> gerne holder øjnene åbne efter stjålne køretøjer, og de kommer jo lidt
rundt
> omkring.

Jeps. Nævn det med dusør til taxa selskaber og skraldemænd. Det er et godt
tip.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Andrew

Dato : 20-03-03 22:21

> [...]
> En rustfristålrørs holder på H. side til en stanglås
> Bagskærmet er afkortet lige under NR pladen

Jeg dækker Århus området

Mvh Anders

Fra : Armand

Dato : 20-03-03 22:22

Max <max.hansen@mknet.dk> skrev i en
> Hvis nogen af jer skulle støde på min Yamaha DT 175, vil jeg meget gerne
> høre fra jer.

Øh?
Hvilken farve har sådan en DT'er??

--
Armand.

Fra : Max

Dato : 22-03-03 01:01

Den er hvid og blå, der er lagt et billede af den i dk.binaer.motor

Fra : Steffler@Home

Dato : 21-03-03 01:10

> [...]
> Den er "forsvundet" tirsdag D.11-03 mellem kl. 04.30 og 6.00 fra
> parkeringspladsen på SDC i Sakskøbing. på Lolland

Kigger lidt rundt i Herlev området....

/S

Fra : Aragorn

Dato : 21-03-03 02:59

> [...]
> En rustfristålrørs holder på H. side til en stanglås
> Bagskærmet er afkortet lige under NR pladen

Hej Max.

Kan du ikke skrive lidt mere om hvordan din mc ser ud, farvemæssigt?
Det vil gøre det lidt nemmere for os at holde udkig efter den, jeg kan evt.
finde et billede af en mc der ligner din og poste det i dk.binaer.motor.

Venlig hilsen

Aragorn_DK (der holder øje i Ballerup-området)

Fra : Max

Dato : 22-03-03 00:51

Jeg har lige posted et billede af den i dk.binaer.motor

under Efterlyst Yamaha DT 175

Tak for al jeres hjælp med at se efter den

MvH Max

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 22-03-03 09:02

Jeg dækker Roskilde egnen!
--
Rune (Har også fået stjålet en MC)
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Aragorn

Dato : 22-03-03 12:40

> [...]
> En rustfristålrørs holder på H. side til en stanglås
> Bagskærmet er afkortet lige under NR pladen

Jeg kan godt sætte en efterlysning op på min hjemmeside, men så vil jeg
gerne liiige være sikker på at jeg får noget at vide når/hvis cyklen bliver
fundet.
Sig til hvis du gerne vil have det, Max, så gør jeg det gerne. Jo flere der
ser billederne og læser efterlysningen, jo bedre.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

http://www.bmwmc.dk