MSI TI-4400 og Zalman VGA Heatpipe ?
Fra : sfc

Dato : 20-03-03 17:05

Hej NG!!!

Jeg har et MSI TI-4400 og et Asus P4PE bundkort. Ved i om der skulle være
nogen problemer med at installere en Zalman VGA Heatpipe ZM80A-HP
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1 ?
MSI kortet er jo ret langet...

Mvh Sid

Fra : Taba

Dato : 20-03-03 19:13

> Jeg har et MSI TI-4400 og et Asus P4PE bundkort. Ved i om der skulle være
> nogen problemer med at installere en Zalman VGA Heatpipe ZM80A-HP
> [...]

Min gode ven og jeg købte køleren samtidigtog installerede på vores
grafikkort (mit: Palit Ti4200 hans: samme som dit ;p) og hans kunne godt
være dig, selvom kortet er så langt.. Så heatpipen er lang nok i begge
ender.
MEn tag lige og kig på dit bundkort og se om der skulle side et eller andet
i vejen så der ikek er plads (men den nye revision af køleren er det
usandsynligt, men tjeck en gang for meget end for lidt)

/Taba

Fra : sls

Dato : 21-03-03 18:49

> være dig, selvom kortet er så langt.. Så heatpipen er lang nok i begge
> ender.

Tror jeg bestiller en med det samme

Mvh sfc