Celleinfo på C55?
Fra : Martin L. Johansen

Dato : 20-03-03 15:23

Kort og kontant.. er subject muligt? I så fald, hvordan?

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://www.tux3do.com/shop.htm

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 21-03-03 00:15

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> wrote in message
> Kort og kontant.. er subject muligt? I så fald, hvordan?

Ja, det tror jeg helt bestemt, men jeg har ikke lige en C55 ved hånden.

Ligger formentlig under cell broadcast inde i menuen beskeder. Vælge tilføj
emne eller noget i den stil og tilmeld så kanal 050.
Du skal muligvis også vælge Vis CB et sted for at det virker.

Celleinfo udsendes så vidt jeg ved kun på TDCs netværk og kan således
modtages af TDC og Telmore kunder.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Tag et kig på den store linksamling :)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-03-03 00:21

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> wrote in

> Kort og kontant.. er subject muligt? I så fald, hvordan?

Menu -> Beskeder -> Cell Broadcast

Sæt "kryds" ved "modtagelse", under "emne liste" indsætter du en ny
med følgende data:
Emne id: 50
Navn: Cell-Info (eller hvad du nu vil kalde den)

Autovisning slåes til - så vises den automatisk på displayet.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 21-03-03 11:39

Martin L. Johansen wrote:

> Kort og kontant.. er subject muligt? I så fald, hvordan?

Tak til Kasper og Henrik!

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/