celle-info på t68i
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 20-03-03 02:01

Hej.

Jeg har en t68i, sony-ericsson og på displayet står "Telmore"
(operatør-navn, er det ikke det, det hedder).

Jeg vil gerne have det sådan at jeg får vist området på displayet fra TDC´s
master, istedet for at der skal stå "Telmore" på displayet. Da jeg lige
satte mit sim-kort i stod telefonen sådan i starten, men efter nogle
minutter står det så igen "Telmore". Jeg tror nok at det hedder celle-info
(Cell broadcast) og det er ellers slået til i min telefon (under
meddelser+områdeinfo+modtagelse=til, meddelsesliste=050 og celle-info=til),
men jeg tror at det der "telmore"-logo laver en "override" (vildt
irriterende).

Håber en venlig sjæl kan hjælpe med et svar.

Mvh
Martin J.

begin 666 Martin Jorgensen.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DIO<F=E;G-E;CM-87)T:6X-
M"D9..DUA<G1I;B!*;W)G96YS96X-"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z;6%R
M=&EN0'1B:V]L+F1K#0I2158Z,C P,S S,C!4,#$P,#,W6@T*14Y$.E9#05)$
"#0H`
`
end

Fra : Fuzzbox

Dato : 20-03-03 15:15

> [...]
> irriterende).
>
> Håber en venlig sjæl kan hjælpe med et svar.

Meddelelser - Områdeinfo - Celle info - Til.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 20-03-03 19:30

Læs min kommentar nederst, idet det åbenbart er nødvendigt igen at forklare
problemet.

> celle-info=til),

> Meddelelser - Områdeinfo - Celle info - Til.
Idet jeg takker dig for dit svar skal jeg gøre dig opmærksom på at jeg
allerede har gjort dette uden at det hjalp.
Som du kan se skrev jeg følgende (som du åbenbart ikke har forstået i
forbifarten eller læst lige lovligt hurtigt nok henover):

> celle-info=til),
Så for at uddybe problemet så står der altså med andre stadigvæk "Telmore"
på displayet.
Andre forslag?

Mvh.
Martin J.

Fra : Fuzzbox

Dato : 20-03-03 19:51

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Læs min kommentar nederst, idet det åbenbart er nødvendigt igen at
forklare
> problemet.

Det beklager jeg dybt at jeg læste lidt for hurtigt, men jeg har også
Telmore
og det står Celle informationen ganske pænt under Telmore navnet.

Mvh Fuzzbox

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 21-03-03 17:15

> Det beklager jeg dybt at jeg læste lidt for hurtigt, men jeg har også
ok, det sker jo... Kender det godt når man læser mange headers og mange
indlæg som ikke alle er lige interessante/relevante

> Telmore
> og det står Celle informationen ganske pænt under Telmore navnet.
Nu har jeg lige opdaget at min t68i telefon åbenbart delvist er korrekt
indstillet
Dvs. når jeg slukker den og tænder den igen så går der ca. 30 sekunder og så
står der rigtigt nok, som du også beskriver det, under "Telmore" logoet. Når
jeg så går ind i nogle menuer (ved ikke helt om det er nogle bestemte) og
leger lidt med den så forsvinder det igen og kommer ikke frem før jeg igen
slukker telefonen og tænder den igen.
Måske et software problem? Jeg har version R5 og har læst i tråden "Re: SW
på nyindkøbt T68i" at der både er kommet SW version R6 og R7.....
En gut i en anden tråd skrev at jeg indenfor garanti-perioden kunne få
opdateret SW´en gratis. Nogle der har kommentarer til det? En skrev SVJV at
menuerne for R7 skulle gå hurtigere, såvidt jeg husker...

> Mvh Fuzzbox
Mvh.
Martin Jørgensen.