T-Shirts - så skal der stemmes!
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-03-03 01:46

Hej igen allesammen,

Der lader til at være størst tilslutning til forslag 1 og 7 - dog med en
enkelt ændring af teksten til: (o; dk.fritid.motorcykel så den kommer
til at være ens i forhold til de eksisterende nummerpladerammer.

Vi er desværre nødt til at vælge en af de to forslag så derfor har jeg sat
en afstemning op på flg. URL:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/afstemning.asp hvor I også kan se de to
reviderede forslag.

Lad afstemningen begynde! Man kan kun stemme en gang - og afstemningen
slutter på fredag kl. 14.30. Til eventuelle fritidshackere som påtænker at
snyde med afstemningen kan jeg nævne at jeg gemmer jeres IP-adresse så folk,
der stemmer flere gange får tæsk med en våd Berlinger

Når afstemningen er overstået og jeg ved hvilken T-Shirt, der skal bestilles
så fremskaffer jeg en pris og sætter et bestillingsmodul op. I kan så
bestille hen over weekenden, hvorefter jeg mandag eftermiddag sender ordren
til trykkeriet.

Mange hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Denise

Dato : 20-03-03 08:56

Hej Tony
Så har jeg stemt. Hvor meget er det nu lige vi har betalt dig for dit store
arbejde med vores "hjemmeside". Hmm - ikke noget ? Kan du ikke tage lidt
ekstra for T-shirtene, så du får en smule håndører for dit kæmpearbejde
indtil nu.
Hvad synes I andre, er I ikke med på det, jeg synes Tony burde tjene noget,
hvor der er mulighed for det ???

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 20-03-03 09:09

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/donering.asp

--

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Denise

Dato : 20-03-03 10:53

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/donering.asp
>
> --
>
> MVH Rune Rohleder
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder
> www.rohleder.nu/tdm

Hej Rune
Det havde jeg misset, men så fik vi da gjort andre, der er lige så blinde
som mig, opmærksom på at man kan donere penge til vores allesammens suveræne
hjemmeside.
Mange bække små ... Og i dag er det jo så nemt at overføre penge.

Fra : Dunant

Dato : 20-03-03 09:15

"Denise" skrev d. 20-03-03 08:56 dette indlæg :
> [...]
kæmpearbejde
> indtil nu.
> Hvad synes I andre, er I ikke med på det, jeg synes Tony burde tjene

Hmmm

Jo egentlig ikke så dårligt endda - dog vil jeg betinge mig een ting !

Det skal være "ORANGE" (SORT) jeg ønsker ikke yderligere at bidrage til
det statslige overforbrug

http://www.kandu.dk/

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-03-03 09:30

Denise wrote:

> Hvad synes I andre, er I ikke med på det, jeg synes Tony burde tjene
> noget, hvor der er mulighed for det ???

Det er pænt af dig at foreslå. Jeg synes ikke at der er grund til at jeg
skal tjene noget på at lave T-Shirts til jer selv og mig - men som Rune
skriver så er folk velkomne til at donere lidt til driften af websitet hvis
de har lyst.

Læs mere her: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/donering.asp

Hilsner,

Tony

Fra : Denise

Dato : 20-03-03 10:50

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> skal tjene noget på at lave T-Shirts til jer selv og mig - men som Rune
> skriver så er folk velkomne til at donere lidt til driften af websitet

Hej Tony,
Pænt og pænt, det synes jeg nu bare er ret og rimeligt for det arbejde du
laver, og det
er jeg da sikker på, alle andre også synes.
Har så doneret lidt til driften.

Fra : wheeler

Dato : 20-03-03 11:44

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi er desværre nødt til at vælge en af de to forslag så derfor har jeg sat
> [...]

[KLIP]

Super arbejde...

Måske man skulle foreslå, at kun de der seriøst påtænker at anskaffe sig en
T-shirt har "stemmeret" ? =

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : AW på TRX

Dato : 20-03-03 14:33

> Måske man skulle foreslå, at kun de der seriøst påtænker at anskaffe sig
en
> T-shirt har "stemmeret" ? =

Jeg påtænker at købe 2, så jeg har stemt 2 gange.

Allan
TRX 850

Fra : wheeler

Dato : 21-03-03 07:42

AW på TRX wrote:

> en

> Jeg påtænker at købe 2, så jeg har stemt 2 gange.

> Allan
> TRX 850

[KLIP]
Kan diskuteres
Hvorvidt der så skal være ligefremproportionalitet kan overvejes =

Wheeler
RD 350 Ypvs
TDR 125R

Fra : Armand

Dato : 21-03-03 05:59

wheeler <Bernhard_wheeler@hotmail.com> skrev i en

> [KLIP]
> Kan diskuteres

Jup!
For skulle dét være linien, så er det jo Tony der har diktatorisk
beslutningsret (derved at hán jo reelt køber alle(!) T-shrits'ne (først))

--
Armand,

Fra : wheeler

Dato : 22-03-03 16:52

> [...]
> For skulle dét være linien, så er det jo Tony der har diktatorisk
> beslutningsret (derved at hán jo reelt køber alle(!) T-shrits'ne (først))

[KLIP]

Men set nu der indkommer flere stemmer, end mængden af T-shirts Tony
påtænker at hjemtage
Antallet af stemmer for at erhverve majoriteten ville dermed kun kunne
fastsættes ex post!

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Morten Juel

Dato : 20-03-03 14:59

> [...]
folk,
> der stemmer flere gange får tæsk med en våd Berlinger

Så har jeg stemt, igen må jeg lige sige fedt arbejde Tony

Mvh
Morten