Fest efter Bakkens åbning - nu med link!!
Fra : Britta Hansen

Dato : 19-03-03 22:36

Amager Touring Club holder traditionen tro fest efter Bakkens åbning.
Der er DJ og drikkevarer tilfornuftige priser efter kl. 22:00 - ???
(plejer at være kl. 8 næste morgen, så tag fri!!)

Adressen er:
Amager Touring Club
Yderlandsvej 1
2300 København S
http://drive.to/amager_touring_club/

det ligger bag Amagerbanen v. Autopaaske

Der er desværre ikke mulighed for overnatning...

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 19-03-03 22:42

Britta Hansen <britta.hansen@privat.dk> skrev:
> [...]
>http://drive.to/amager_touring_club/
>
>det ligger bag Amagerbanen v. Autopaaske
>
>Der er desværre ikke mulighed for overnatning...

Hej Britta
Sikkert en meget fin hjemmeside i har - men når i sætter den til
at åbne diverse vinduer og prøve at installere reklamedrevet l...
på min pc forlader jeg - højt bandende - siden øjeblikkeligt for
ikke at vende tilbage !
I får vel en vis indtægt på disse reklame-links men er det det
værd ?

Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Peter Aagaard

Dato : 20-03-03 00:18

Jesper Hedegaard (slet 84LQS) wrote:
> [...]
> ikke at vende tilbage !
> I får vel en vis indtægt på disse reklame-links men er det det

Hvorfor bruger du ikke popup eliminatior eller et andet tilsvarende program
(efterhånden uundværlig), så er du fri for alle de ekstra sider ?

Mvh. Peter

Fra : Jens U

Dato : 20-03-03 00:17

Jesper Hedegaard skrev...

> [...]
> ikke at vende tilbage !
> I får vel en vis indtægt på disse reklame-links men er det det

En hurtig søgning via google var der ingen reklame.

Linket er jo til at huske så er det ikke bare >http://drive.to/ som er den
slemme dreng i dette sammenhæng og som en god firewall
da bare vil blokere de pop-up's.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere (som befinder sig lige de dage på Amager)
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : vmx

Dato : 20-03-03 07:24

"Britta Hansen" <britta.hansen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://drive.to/amager_touring_club_not/
>
> det ligger bag Amagerbanen v. Autopaaske
>
> Der er desværre ikke mulighed for overnatning...

Hvor latterligt. Hele siden, popup's - javascript ads,
skjulte script vinduer og andre ads....
Komplet latterlige lavmåls reklameindslag.
Hvad har det med MC at gøre?

- godt fest.