Ringetone der lyder som en politisirene
Fra : Jan

Dato : 19-03-03 22:03

Hejsa

Hørte en da jeg var ude og handle der havde en ringetone der lød som en
sirene fra en politibil - nogen der ved hvor man kan hente den til en
Ericsson T65

Mvh
Jan

Fra : Søren Blom

Dato : 19-03-03 23:20

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev
> sirene fra en politibil - nogen der ved hvor man kan hente den til en
> Ericsson T65

Hvis den virkelig lød som en Politi sirene, så nej, for så har det være det
som hedder en polygrafisk ringetone, hvilket kun de helt nye telefon har og
det er ikke noget T65 har.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-03-03 23:26

Søren Blom skrev:

>polygrafisk ringetone

Det er da vidst ved at være sengetid

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk 2 år, hurra! Det fejres med fødselsdagstilbud hele marts,
og nu tilbydes også unlocking af Orange SPV og SonyEricsson P800.

Fra : GANO! - \(MidtJyl~

Dato : 20-03-03 00:30

..

ti hi fnis ...du mener vel polyfonisk? *rofl*

Fra : Søren Blom

Dato : 20-03-03 01:56

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev

> Det er da vidst ved at være sengetid

Ja -smil* og det har det egentligt været længe, men efter en dag med mange
møder, så er det begrænset hvad man kan forvente

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Anders Hansen

Dato : 20-03-03 13:28

Det har sikkert været en Panasonic telefon, min gamle GD 95 havde sådan en
ringetone

--

Venlig Hilsen

Anders Hansen
mail@REMOVETHISanders-hansen.dk

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 20-03-03 13:34

Anders Hansen wrote:

> Det har sikkert været en Panasonic telefon, min gamle GD 95 havde sådan en
> ringetone

Jeg vil sige: Det har sikkert været en Siemens C55 for min nye C55 har sådan
en ringetone.

Deraf kan vi konkludere at nok mange nyere modeller med polyfoniske
ringetoner besider sådan en type.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://www.tux3do.com/shop.htm