Campingvogn til leje "syd på"
Fra : klavs jensen

Dato : 19-03-03 21:15

kender nogen til personer eller adresser, hvor man kan leje en vogn i
sommerferien gerne østrig eller ved Gardasøen ?

Fra : Hans Jørgen

Dato : 20-03-03 14:45

Hej
"klavs jensen" <klavs@efb.zzn.com> skrev i en meddelelse
> kender nogen til personer eller adresser, hvor man kan leje en vogn i
> sommerferien gerne østrig eller ved Gardasøen ?

Hmm, jeg er lidt i tvivl (alderen du ved) er det herhjemmefra du vil leje,
eller på stedet?
Hvis herhjemme så kan du eksemlelvis prøve og se om der er noget på denne
url du kan bruge.
http://www.campingstuff.dk/html/div/udlej.php
vh
Hans Jørgen

Fra : klavs jensen

Dato : 23-03-03 21:23

Hans Jørgen <hjh@campingstuff.dk> (slet) skrev:
>Hej
> [...]
Hej Hans Jørgen
jeg vil gerne leje en vogn der allerede står på en plads dernede
det behøver bare at være en vogn som vi efter vores "forhold" vil
kalde pæn og velholdt!!!
vh klavs