Endelig en computer der kan følge med :D
Fra : Silver

Dato : 20-03-03 20:41

Fra : Vega

Dato : 19-03-03 20:44

Fra : Dopedog

Dato : 19-03-03 20:47

> AMD 2.4 ghz
> 1 gigabyte DDR PC2700 Samsung ram
> Sapphire Radeon 9700 pro m 128 mb ram
> 160 gb hd
> Soundblaster Live! 5.1
>
> juhuu :D
>
> Mvh
> Silver

Og det har helt nøjagtigt, HVAD med computerspil at gøre ??

-Ronnie

Fra : Silver

Dato : 20-03-03 21:16

> Og det har helt nøjagtigt, HVAD med computerspil at gøre ??

Tørt: "det kræver jo ligesom de ting jeg har nævnt for at spille
sådanne...."

Fra : Dopedog

Dato : 21-03-03 09:12

> Tørt: "det kræver jo ligesom de ting jeg har nævnt for at spille
> sådanne...."

Nå ja. Hey kæden er røget af min cykel. Hvem kan hjælpe med at sætte den på
igen? Og ja det har noget med spil at gøre for jeg plejer at cykle på den
når jeg skal hente mine spil.

Flot!

-Ronnie

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 22-03-03 13:50

> Nå ja. Hey kæden er røget af min cykel. Hvem kan hjælpe med at sætte den

> igen? Og ja det har noget med spil at gøre for jeg plejer at cykle på den
> når jeg skal hente mine spil.

Det kan jeg da godt. Bare kom forbi.

Vi gamere må jo hjælpe hinanden.

Hvad skulle vi gøre uden dk.spil.computer?

Fra : Gismo

Dato : 19-03-03 22:03

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Tidligere system

ins sc4 og lav en million by i max opløsning ... hvis det ikke lagger der
har du en sej com !

Gismo

Fra : Kent

Dato : 20-03-03 13:02

"Gismo" <stivnisse@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>

> ins sc4 og lav en million by i max opløsning ... hvis det ikke lagger der
> har du en sej com !

Det vil det gøre, for det har ikke noget med computeren at gøre.
Det er Sim City 4, som er programmeret dårligt og derved
kommer til at køre langsommere, når man får bygget større
byer. Nøjagtig det samme problem havde de tidligere versioner
af Sim City.

Vh
Kent

Fra : Nicolai

Dato : 20-03-03 18:25

> Det vil det gøre, for det har ikke noget med computeren at gøre.
SUK!

Fra : Gismo

Dato : 20-03-03 18:46

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> SUK!

Blevet træt af spillet, så har ikke problemet med lagg mere ;)

Gismo

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 24-03-03 18:26

Silver: Så vidt jeg ved har AMD ikke lavet en T-Bred på 2.4 Ghz ! er det en
XP2400+ du har ? eller en P4 2.4Ghz ?
-Niels-

Fra : hynes

Dato : 24-03-03 21:24

On Thu, 20 Mar 2003 20:41:00 +0100, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>Tidligere system
>
>P-III 600 mhz
>512 mb Kingston sdram
>Geforce 4 Mx440 m 64 mb ram
>
>System nu:
>
>AMD 2.4 ghz
>1 gigabyte DDR PC2700 Samsung ram
>Sapphire Radeon 9700 pro m 128 mb ram
>160 gb hd
>Soundblaster Live! 5.1
>
>juhuu :D
>
>Mvh
>Silver

jeg må sige du lyder som en af dem der kører med fejl 40

Fra : ASKF

Dato : 27-03-03 20:25

hynes ytrede sig i <h9qu7v4jsaf0d5n8glvjv04g9bir7gho2c@4ax.com> med
dette:

>jeg må sige du lyder som en af dem der kører med fejl 40

Tja, gælder det ikke alle dem der vælger et af Creatives lydkort, frem
for et af de billigere og bedre der faktisk virkder?
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : DWM

Dato : 27-03-03 22:32

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> Tja, gælder det ikke alle dem der vælger et af Creatives lydkort, frem
> for et af de billigere og bedre der faktisk virkder?

Tja det gælder da ihvertfald for dem der ikke ved hvad de taler om.

/Kenneth Iversen