Knap som link
Fra : Mariann Hansen

Dato : 19-03-03 20:07

Hej NG

Hvordan kan jeg bruge en knap som et link til en underliggende side?

<input type="submit" value="Ændre profil">

Jeg har 3 knapper så det er ikke nok jeg sætter det i min form action.

Tak

Fra : Henrik Petersen

Dato : 19-03-03 20:45

<button onclick="window.location = 'nyside.htm'">klik her</button>

henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-03-03 10:38

Henrik Petersen skrev:

> <button onclick="window.location = 'nyside.htm'">klik
> her</button>

Man skal lige huske at ovenstående kun vil virke i en browser der
understøtter javascript (og ikke har slået det fra).
Man kan evt. benytte javascript til at udskrive link-koden og så
have et normalt link i en <noscript>-blok.

En anden mulighed er at lave et helt normalt link på en grafikknap.

Og endelig kan man også bruge tre enkeltstående formularer - her
kan målsiden placeres i action-parameteren for hver enkelt form.

NB: Når du svarer på indlæg er det lettere at læse og kommentere
din tekst hvis du svarer nedenunder den tekst du citerer - og kun
citerer hvad der er nødvendigt. Se evt. min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen