Rejseoplevelser - hvem har gode links
Fra : Andreas Falck

Dato : 19-03-03 19:14

Jeg har fået mig en ny hobby - læsning af andres rejseoplevelser.
Derfor vil jeg blive glad for ethvert link til sådanne (helst på
dansk, norsk eller svensk - da mit kendskab til øvrige sprog er ret
begrænset).

Jeg kender godt Rejsebeskrivelser.dk - og ville blive glad for links
der endnu ikke er medtaget der!

Håber at I vil dele jeres samlinger af gode rejse-links med mig.

--
Med venlig hilsen og på forhånd tak Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/

Fra : Michael

Dato : 19-03-03 19:43

Hej Andreas !

Ja, det er spændende at læse andres oplevelser, især når beretninger er godt
skrevet og stillet op på en overskuelig måde.

Prøv at kigge ind på vor side med ørkenrejser og meget mere og lad os høre
hvad du synes om vore rejseoplevelser, på www.michulla.dk

Hilsen fra
Ulla og Michael

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 19-03-03 20:44

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote:

> [...]
>der endnu ikke er medtaget der!
>
>Håber at I vil dele jeres samlinger af gode rejse-links med mig.

På det nye danske Outsite Magazine er der efterhånden en masse link til
forskellige hjemmesider om alt der har med fritid at gøre.

Adressen er: http://outsite.org/

For fuld udbytte bør man registrere sig (der kommer ingen spam-mails eller andre
ubehageligheder ud af det).

Og så er der min egne hjemmside ( se signatur ) med nogle bogmærker, og indtil
videre kun en enkelt af mine rejsedagbøger offentligjort.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-03-03 17:27

Andreas Falck <dewnull@nullspam.invalid> skrev:

[ ... ]
> Håber at I vil dele jeres samlinger af gode rejse-links med mig.

Tak for de svar og forslag der foreløbig er kommet - men jeg håber da
at der vil komme mange, mange flere

Fra : Flash Gordon

Dato : 21-03-03 10:09

Du er også meget velkommen til at se min hjemmeside www.yhlen.dk.
Den indeholder beskrivelser af mit ophold af 7 måneders varighed, hvor jeg
var praktikant på ambassaden i Damaskus, Syrien.
På hjemmesiden er der endvidere billeder af mine rejser fra de
omkringliggende lande, Libanon, Jordan, Irak og naturligvis Syrien.

Hjemmesiden har nok lidt intern karakter, men der er en masse billeder og en
dagbog over mine oplevelser i Mellemøsten.

Martin

Fra : T.T.

Dato : 21-03-03 20:22

jerusalems.dk

Fra : Jensb

Dato : 23-03-03 19:10

http://www.bjargum.dk?fotoalbum.htm

Fra : Gard

Dato : 30-03-03 08:58

Hei

Jeg har lagt ut reisebrev og bilder fra mine turer til Sør-Afrika, Dubai,
Thailand, Mexico, Malaysia, Singapore, Amsterdam, Paris, Florida osv. Du
finner reisebrevene på min hjemmeside www.gardkarlsen.com.

Har nettopp kommet hjem fra Kina og Hong Kong og skal snart igang med
reisebrevet derfra

Mvh
Gard
www.gardkarlsen.com

Fra : JakobN

Dato : 07-04-03 22:35

De Berejstes Klub

www.berejst.dk

er et rigtigt godt sted at hente information.

JakobN

Fra : Biker-Torben®

Dato : 09-04-03 08:02

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote in message
> Håber at I vil dele jeres samlinger af gode rejse-links med mig.

Jeg har en historie om 3.700 km på Harley gennem Arizona, New Mexico, Nevada
og Californien i 1998.
Historien ligger her: www.bikertorben.dk Faktisk ligger den også i et måske
lidt mere læsevenligt format her: http://www.harleyguiden.dk/hd_usa.asp

Venlig hilsen