frostskader
Fra : Pia J

Dato : 19-03-03 18:45

Min kirsebærlaurbær ser meget brun og træt ud, mest på de yderste 10-30 cm
på grenene, bladene hænger og knopperne virker tørre.

Hvornår er det bedste tidspunkt at rette op på den, skal jeg bare trimme den
totalt ned med det samme og vente et par år på den bliver stor igen, eller
vente til det normale tidspunkt at beskære sådan en? (som er hvornår?)

Den er ca. 165 cm høj.

:Pia

Fra : Astrid nielsen

Dato : 24-03-03 22:16

Vent til det bliver lunere inden du klipper den itlbage. Ellers risikerer
du, at det frostskades endnu mere. Klip den så roligt ned til friske blade.
Min vokser, så den må studeses flere gange sommeren igennem.

Venlig hilsen
Astrid Vest